Formulari de preinscripció per al curs 2016-17

Us facilitem el formulari de preinscripció per al curs 2016-17, en cas que volgueu matricular la vostra filla o fill al nostre centre.

Formulari de preinscripció per al curs 2016-17

Al web del Departament d’Ensenyament trobareu tota la informació actualitzada relacionada amb aquest procés: calendari, criteris de prioritat, documentació, entre d’altres: http://bit.ly/1ST0y7F  En qualsevol cas, aprofitem per a avançar-vos les dades més importants:

Calendari de preinscripció

• Publicació de l’oferta de places escolars: 18 de març de 2016
  • Termini per presentar la sol·licitud: del 30 de març al 7 d’abril de 2016 (es pot enviar la sol·licitud per Internet fins a les 24 h del 6 d’abril de 2016)
  • Publicació de la llista de sol·licituds al centre amb el barem provisional: 15 d’abril de 2016
  • Termini per presentar una reclamació al barem provisional: 15 a 20 d’abril de 2016
  • Sorteig del número de desempat: 18 d’abril de 2016, a les 11 h al Departament d’Ensenyament (Serveis Centrals: Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Publicació de la llista de sol·licituds al centre amb el barem un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2016
  • Publicació de l’oferta final de places escolars: 17 de maig de 2016
  • Publicació de les llistes d’alumnes admesos i, si escau, de la llista d’espera: 20 de maig de 2016.

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat, s’apliquen els següents:

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
    • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
  3. Criteris específics de prioritat
    Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.
    En l’ESO i el batxillerat, en els centres que es determini per resolució, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d’alt rendiment.

Calendari de matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada al segon cicle de l’educació infantil, a l’educació primària o al primer curs de l’educació secundària obligatòria: del 13 al 17 de juny de 2016.
  • Alumnes preinscrits amb plaça al segon, tercer i quart curs de l’educació secundària obligatòria o de confirmació de plaça assignada a l’educació secundària obligatòria en cas d’alumnes pendents de l’avaluació de setembre: del 27 de juny a l’1 de juliol de 2016.
  • Alumnes d’educació secundària obligatòria pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 9 de setembre de 2016.

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Escola, General, Preinscripció i matrícula i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.