GRÀCIES PER PARTICIPAR A LES III JORNADES DE BRICOLATGE!

Un cop més volem donar les GRÀCIES a totes les famílies i mestres (i als no mestres també: Carme R. i al Manolo Orantes) que heu pogut participar de manera voluntària a les Jornades d’enguany.

Tots junts hem pogut millorar l’entorn del centre donant-li color de nou a les tanques de fusta del pati d’infantil, hem repintat els jocs de la pista i hem envernissat les taules i bancs del pati de primària i també hem millorat altres petites coses que ens ajuda a que el dia a dia sigui més funcional.

Com a cloenda hem tancat les Jornades amb un pica-pica ofert per l’AMPA i una gran calçotada on els calçots han estat el fruit de l’esforç i treball amb el nostre hort escolar.

Aquí us mostrem algun moment del matí.

IMG_4439 IMG_4438 IMG_4435 IMG_4437 IMG_4436

Aquest article s'ha publicat dins de Escola, General, Jornades de Bricolatge i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.