Jornada de Portes Obertes 2016

Com cada curs al voltant d’aquestes dates ja estem preparant la nostra tradicional Jornada de Portes Obertes, per mostrar el nostre dia a dia a les famílies interessades a matricular els seu infant de cara al curs vinent. Per això us esperem al Pont de la Cadena el proper dissabte, 5 de març a les 10:30. A més de la sessió informativa i el recorregut per les nostres instal.lacions us oferim servei d’acollida d’infants, per a aquells de vosaltres que ho necessiteu.

Us hi esperem! 🙂

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Escola, General, Preinscripció i matrícula i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.