Diada de la Pau a l’escola

Aquest divendres a l’escola hem celebrat la Diada de la Pau. Durant la mateixa, entre tots i totes hem fet el símbol internacional de la pau, hem llegit uns desitjos i després els hem llençat al cel amb globus. Ha estat molt maco!

Aquí en teniu unes imatges, que esperem que us agradin:

DSC_0516 DSC_0517 DSC_0520

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Eixos transversals, Escola, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.