Full de previsió de germans per matricular pel curs 2016-2017

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, s’apropa el període de preinscripció pel curs 2016/2017. Ens agradaria tenir una previsió de quantes places de P3 hauran de ser ocupades per infants que ja tenen germans/es al centre. Per això, us demanem que notifiqueu a secretaria, si és el vostre cas, el nom del vostre fill/a que l’any que ve s’incorporarà a escola.

Us agrairíem una resposta, com a molt tard, divendres dia 5 de febrer. Per fer la comunicació ompliu la part baixa d’aquest full i retorneu-lo a secretaria.

Atentament,

Direcció.

Molins de Rei, 26 de gener de 2016

_________________________________________________________

El/la nostre/a fill/a ……………………………………………………………………………………………,

matriculat/da al curs ……………………………, té un germà/na per matricular a P3

el proper curs escolar 2016/2017.

El seu nom és…………………………………………………………………………………………………….

Versió per imprimir

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Educació Infantil, Escola, Preinscripció i matrícula, Tràmits i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.