Molt bon any i bona tornada a la rutina, famílies. Iniciem un any amb moltes ganes i il·lusió, amb molts projectes de futur i amb ganes de compartir-los amb tots vosaltres.

Calendari d’activitats previstes:

• Gener: Es realitzaran unes jornades de treball de l’educació física a les instal·lacions del Club d’Halterofilia Molins, on els i les alumnes de 4t a 6è podran gaudir d’unes sessions de condicionament físic i aprofitar per a conèixer un esport desconegut per molts de nosaltres.
    Durant aquest mes de gener, volem informar-vos que ens han tornat a concedir el Pla de consum de fruita, iniciant l’activitat el dijous 28 de gener, i la fruita que repartirem entre dijous i divendres serà poma fuji, pera conference i mandarines. Recordem la importància del consum de fruites i no oblideu:

A l’escola els dijous mengem fruita!

• Febrer: El divendres 5 de febrer a la tarda, si el temps ens ho permet, realitzarem les tradicionals visites a la fira de la Candelera.
    Divendres 12 de febrer celebrarem el Carnestoltes a l’escola i aquell cap de setmana us animem a participar a la rua de Molins amb la comparsa de l’escola, on podreu gaudir i divertir-vos tot fent musiqueta amb el Xilopont.
    Dissabte 20 de febrer, data important, ja que realitzarem la Jornada de Bricolatge amb la calçotada de la nostra pròpia collita de calçots. En breu rebreu informació de les tasques a fer i dels grups de treball, on us hi podreu apuntar per a participar.
  • A principis del mes de març realitzarem les Jornades de Portes Obertes de l’escola, ja que s’iniciarà el període de preinscripcions pel curs 2016-17. Per tal de fer una previsió de les places que podem ofertar al centre necessitem que les famílies que us entri un fill o filla el curs vinent a P3 ens ho comuniqueu mitjançant el full que us haurà donat la tutora o, en cas que no us arribi, demanant-lo a consergeria. Necessitaríem que ens féssiu arribar la informació abans del 12 de febrer.
  • Aquest primer full informatiu inicia un període de proves en el que enviarem les circulars via e-mail. Per tant, si algú no ha fet arribar la seva adreça de correu electrònic o l’ha canviat es pot adreçar a la secretaria de l’escola per modificar-hi les dades.

Moltes gràcies i que passeu un bon mes de gener.

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Eixos transversals, Escola, General, Hort i jardí, Jornades de Bricolatge, Preinscripció i matrícula, Tradicions molinenques i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.