El trimestre ja s’acaba i amb aquest les vacances d’hivern les tenim a tocar, per tant recordem que el dia 22 de desembre, hi ha un horari especial:

• Horari escola: 9h-13h. Important: es fa jornada intensiva, per tant tots els nens i nenes que no es quedin a menjador s’han de recollir a les 13h.
  • Horari menjador: 13 a 15:30h.
  • Extraescolar d’anglès: 15:30h. Només es realitzarà aquesta activitat extraescolar .
  • Pessebre vivent de 1r: Us recordem que el proper divendres 18 de desembre els i les alumnes de primer ens delaitaran amb el pessebre vivent, fent-ne dues representacions a les 16:50h i a les 17:15h. A partir de les 17:15h hi haurà xocolatada a càrrec de l’AMPA i tòmbola a càrrec dels i les alumnes de 6è.
  • SEP : fruit de les activitats que estem duent a terme aquesta darrera setmana us fem saber que el proper dilluns 21 de desembre NO hi haurà SEP de 12:30 a 13h a cap curs de primària.
  • Concert de Nadal: El mateix dia 22 de desembre, celebrarem el ja tradicional Concert, on els i les alumnes de l’escola interpretaran les cançons que han estat treballant aquest trimestre.

Tots i totes hi esteu convidats/des. El concert començarà a les 9:30h al gimnàs de l’escola i obrirem portes a les 9:15h aproximadament.

• AMPA: Des de tot l’equip de mestres volem agrair la tasca que han fet i que estan fent la junta de l’AMPA, ajudant dia a dia a poder fer una escola millor, a vegades amb aportacions econòmiques (que són gràcies a tots i totes), amb recolzament a la tasca dels mestres i sobretot per a dedicar un temps preciós a lluitar per l’educació pública i de qualitat que es mereixen tots els vostres fills i filles.

Ara bé, els anys passen de pressa i ja en fa molts que estan tirant del carro i necessiten RELLEU, i des de l’escola us volem animar a participar activament en l’AMPA, un aspecte vital per a poder fer una escola cada dia millor, per tant desitgem que molts dels bons propòsits que ens fem en començar un any nou , siguin enfocats cap a participar activament de l’AMPA i de la vida de l’escola, tot recordant que:

“L’escola la fem tots i totes, alumnes, pares i mares, monitores de menjador, cuinera, dones de la neteja, conserge, administrativa i mestres”

Us desitgem que passeu unes bones festes i que tingueu una molt bona entrada a l’any 2016.

Aquest article s'ha publicat dins de AMPA, Celebracions, Comunicats, Escola, General, Horaris, Jornada intensiva, Nadal i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.