Un dia molt especial

El passat 17 de novembre el Pedro L.Martínez, director de l’escola des del curs 2007-2008, es va jubilar i al Pont de la Cadena tothom va voler convertir aquell dia en un record inoblidable.

Jubilació PedroTot el personal, l’AMPA i les famílies, així com l’alumnat van col·laborar per tal que els actes que van tenir lloc al llarg de tota la jornada fossin un comiat en què tothom hi participés.Jubilació PedroDesprés d’organitzar durant força temps les activitats que es durien a terme, tota l’escola es va comprometre a mantenir el secret per tal que tots els actes fossin una veritable sorpresa. Així, el matí va començar amb els alumnes i mestres arribant al Pont en bicicleta per participar en una bicicletada pel barri. En aquesta activitat van prendre part les famílies, alumnes, mestres i, com no, el propi Pedro. Més tard, els nens i nenes de l’escola li va regalar un llibre confeccionat per ells, dedicat al seu mestre i director i, finalment, es va descobrir una placa commemorativa a l’hort.

Jubilació Pedro

A la tarda, el Pedro va acomiadar-se dels alumnes tot passant per les aules fins l’hora de plegar, moment en què va rebre la darrera sorpresa del dia: els pares i els alumnes del Pont de la Cadena li van fer un passadís a la sortida de l’escola, on van poder saludar-lo per última vegada.

Jubilació Pedro

Des d’aquí li desitgem un merescut descans i li enviem una forta abraçada!

A partir d’ara l’Oriol Àvila és el nou director de l’escola, amb la continuïtat de la Gemma Orpinell i l’Ester Orantes en l’Equip Directiu, i volem aprofitar per desitjar-li el millor en la seva nova funció a partir d’ara. Bona feina!!!

Aquest article s'ha publicat dins de AMPA, Celebracions, Equip Directiu, Escola, General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.