Com és tradició a la nostra escola, aquest curs col·laborarem també a la campanya d´AFANOC ( Associació amb nens amb càncer) per aconseguir la remodelació de la sala de jocs i la planta d´oncologia i hematologia pediàtrica de l´Hospital de la Vall d´Hebron. Les famílies que vulguin col·laborar en aquesta campanya de la Gorra Solidària hauran de lliurar al seu tutor o tutora els 7 €, abans del dia 14 de novembre, que donaran dret a accedir gratuïtament a la Zumba Solidària que es farà el dissabte, 28 de novembre, a les 10 del matí, a l´escola El Palau, i a la festa de Barcelona, que tindrà lloc el dia 12 de desembre al Zoo de Barcelona. Els dies 25 i 26 de novembre lliurarem als infants les gorres.

Tal com vam informar a començament de curs enguany hem començat a realitzar tallers on els nens del mateix cicle treballen conjuntament amb grups més reduïts per tal de millorar la seva relació i aprofitar per realitzar activitats que requereixen un alt grau de manipulació.

Recordeu que el dijous, dia 5, és l´últim dia per fer l´ingrés del primer pagament de les colònies que faran els alumnes de P-5, 2n. 4t i 6è.

A partir del dia 18 de novembre el nou director del centre serà l´Oriol Àvila Margarit, que actualment és professor d’EF, ja que el Pedro L. Martínez Díaz es jubila el dia 17.

Aprofito aquest últim full informatiu per donar les gràcies a tota la comunitat educativa per la col·laboració que durant aquests nou anys he tingut com a director del centre. Vull agrair especialment aquest suport a l´equip directiu del centre, als mestres, al personal no docent i a la junta de l´AMPA que ha recolzat la proposta de continuïtat de l´Equip Directiu actual, amb la Gemma Orpinell, com a cap d´Estudis i l´Ester Orantes com a Secretària.

Aquest article s'ha publicat dins de AFANOC, Colònies, Comunicats, Equip Directiu, Escola, General, Tallers i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.