logo1516

Com heu pogut observar per la capçalera d’aquest segon full informatiu, ja tenim logo per aquest curs. També disposem d´ un eslògan: “Pels Jocs del Pont de la Cadena, amb il·lusió tothom s’entrena”. Tots dos tracten de reflectir l’esperit olímpic que ha de presidir aquest curs: el respecte cap als nostres conciutadans i conciutadanes i les ganes de fer esport, esforçar-se i millorar.

El divendres, dia 16, es va celebrar a la pista de la nostra escola l’acte d’inauguració dels I Jocs Olímpics del Pont, on van participar tots els mestres i els alumnes. Va ser un acte molt bonic on tothom s´ho va passar d´allò mes bé, es va llegir el jurament olímpic, es va passejar la torxa olímpica i es va encendre el pebeter.

Aprofitem per recordar-vos que el dia 30 d´octubre no hi haurà activitat lectiva ja que es va acordar que seria dia festiu de lliure disposició.

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Comunicats, Eixos transversals, Escola, General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.