II Plantada de Calçots a l’hort de l’escola

Amb el començament de la tardor i gràcies a la col·laboració del senyor Manolo i el Miquel, un dels últims pagesos de Molins de Rei, el dia 22 de setembre es va fer la plantada de calçots amb la participació de tot l’alumnat i professorat del centre.

II Plantada de Calçots

Amb aquesta activitat els nens i nenes de la nostra escola han aprés com es van desenvolupant aquestes fantàstiques cebes que tant agraden a la majoria de la gent. Hi continuaran treballant al llarg d’aquest primer trimestre i el començament del segon.
Aniran observant el seu creixement, aprendran a calçar-les per a que les seves tiges quedin blanques, gràcies a que les aniran colgant per a que no rebin els rajos solars, i sobretot valoraran el valor del treball i la cura de la natura per extreure’n els seus fruits.
Aquest procés conclourà amb una calçotada, oberta a tota la comunitat escolar, que farem un dissabte del mes de febrer, coincidint amb les III Jornades de Bricolatge.

Aquest article s'ha publicat dins de Escola, General, Hort i jardí, Jornades de Bricolatge i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.