Ara que ja tenim el nou curs totalment en marxa, us volem fer un petit resum de les novetats i hàbits més importants que hem de mantenir per a aquesta nova temporada educativa:

• S’han incorporat a la nostra plantilla dues mestres: la Noèlia Alzúria Pérez, que farà tasques de reforç a Educació Infantil amb un terç de jornada i la Isabel Díaz Ferrero que ocupa la vacant de 3r de primària.
  • A partir del dia 28 de setembre, l’alumnat de primària, que ho necessiti, començarà a realitzar les activitats de Suport Escolar Personalitzat, per la qual cosa sortiran els dilluns i divendres a les 13:00 hores. És molt important que signeu les autoritzacions i les retorneu a les mestres tutores abans del dia 25 de setembre.
  • El dia 30 de setembre comencen els alumnes de cicle inicial a anar a la piscina i sortiran a les 17:00 hores.
  • El dijous és el dia de la fruita.
  • Aquest curs l’eix transversal que treballarem serà “ Els jocs olímpics”. Això vol dir que estudiarem a fons el tema relacionant-lo amb totes les àrees d´aprenentatge.
  • Tot el claustre del nostre centre continuarem el seminari Impuls de la lectura per tal de millorar els hàbits lectors del nostre alumnat. Serà molt important que les famílies col·laborin des de casa donant un bon exemple com a models per fomentar els hàbits de la lectura.
  • Al mes de febrer celebrarem les III Jornades de bricolatge i gaudirem d’una gran calçotada, aprofitant els calçots que entre tots plantarem el proper dimarts, dia 22.
  • A partir de mitjans d´octubre tot l´alumnat del centre dedicarà dues sessions per a fer tallers de cicle on treballarem de manera interdisciplinària diferents habilitats.

Aprofitem l’avinentesa, per desitjar-vos un bon començament curs i adjuntar-vos al dors d´aquest full informatiu el calendari del curs, on podreu observar que hi ha una rectificació pel que respecta a la circular d´inici de curs, ja que la primera festa de lliure disposició serà el dia 30 d´octubre en comptes del 30 de novembre.

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Eixos transversals, General, Jornades de Bricolatge, Lectura, Pla Lector, SEP i etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.