És molt important que els nens vinguin calçats correctament al centre i no portin vambes amb rodes, ja que això els distreu de la seva tasca escolar i pot arribar a generar conflictes innecessaris.

Recordem que a partir del dia 8 de juny farem jornada intensiva fins les 13:00 . Els usuaris del servei de menjador sortiran a les 15:30 i els de les activitats extraescolars a les 16:30 o 17:00.

Juntament amb aquest full informatiu us lliurem el d’actualització de dades i de confirmació de plaça escolar per al curs 2015-2016, el qual haureu de retornar, degudament emplenat, al mestre o mestra tutor o tutora del vostre infant  abans del dia 12 de juny.

El dia 19 serà el darrer dia lectiu d’aquest curs. A partir de les 17:45 hores d’aquest dia farem la festa final de curs. Aquesta important celebració constarà de les actuacions de les diferents classes, jocs de màgia a partir de les 19:30, sopar, animació i ball a partir de les 22:00. Properament lliurarem el programa de la festa.

Volem aprofitar aquest últim comunicat per donar les gràcies a l’AMPA, per la seva important col·laboració econòmica, que ens ha permès actualitzar la dotació informàtica i col·locar al pati les taules de picnic.

També volem agrair al senyor Manuel Orantes la seva desinteressada col·laboració pel manteniment i la cura de l’hort i el jardí de la nostra escola i a l’Assumpta Marcé, com a voluntària per  reforçar la lectura dels més petits i acompanyar els nens i nenes d´ infantil en les seves sortides escolars.

Aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances d’estiu i recordar-vos que reprendrem l’activitat lectiva el dia 14 de setembre.

Aquest article s'ha publicat dins de AMPA, Comunicats, Escola, Festa de Final de Curs, General, Horaris, Jornada intensiva, Normes de funcionament, Voluntariat i etiquetat amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.