Aquest mes farem els dos darrers repartiments de fruita entre els nostres alumnes de primària. Els dies 4, 5  i 6, lliurarem pomes, nespres i pastanagues i els dies 27, 28 i 29 podran menjar peres, cireres i préssecs.

Les escoles públiques de la zona baixa de Molins, Madorell, Pont, el Palau i la Sínia, conjuntament amb l’Ajuntament de Molins de Rei i la Diputació, hem començat a treballar sobre el projecte Camí Escolar, el qual pretén fomentar els desplaçaments a peu i potenciar al màxim l’autonomia del nostre alumnat. Amb aquest full informatiu (els lliurats a l’escola) us adjuntem una carta on s’explica més detalladament el projecte i una enquesta que haurieu de retornar a la mestra o al mestre tutora o tutor abans del dia 12 de maig.

Tenint en compte que una de les preocupacions de les famílies de l’alumnat del cicle superior és la utilització d’internet, el dia 13 de maig els mossos d’esquadra de Sant Feliu faran una xerrada amb els alumnes de 6è de primària dins l’horari lectiu i a partir de les 17:00 una altra adreçada a les famílies de 5è i 6è. És molt important la participació de tots els pares a aquesta xerrada sobre INTERNET SEGURA.

Aquest curs la nostra escola tornarà a participar als Jocs Florals de Catalunya. Les poesies seleccionades han estat les següents: El conill, de la Maria Amaya, Els fruits de l’hort, de la Sílvia Chacón i ,, de la Sara Martínez. Aquí us deixem la de la Maria per a que aprecieu la sensibilitat i la imaginació d’aquesta nena de primer:

Tinc un conill

suau i bonic.

Salta pel camp

i l’espanta un llamp.

Corre pel bosc

quan es fa fosc.

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Concursos, Escola, General, Projectes i etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.