Ja ens ha arribat la normativa per a la concessió d’ajuts individuals de menjador per al curs 2015 – 2016. Els requisits per poder sol·licitar la beca són els següents:

•  No disposar d’un llindar de renda superior a 1,5*IRSC+(1.500,00€)

quadre beques 1516

• No tenir deutes del servei de menjador d’altres cursos
  • Presentar la documentació acreditativa (model 1) abans del dia 8 de maig
  • Utilitzar diàriament  el servei de menjador
  • Facilitar la informació que els pugui ser requerida pels òrgans de control de l’administració.

Les sol·licituds es poden recollir a consergeria a partir de demà mateix i s’hauran de lliurar a l’administrativa del centre abans del dia 8 maig.  És molt important que s’adjunti la documentació obligatòria que figura al model 1 de la sol·licitud.

Aquest article s'ha publicat dins de Ajuts i beques, Escola, General, Menjador i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.