SORTIDA DE TARDOR EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies,

El dimarts 13 de novembre, els nens i nenes de P3, P4 i P5 anirem d’excursió a la Granja Escola de Santa Maria de  Palautordera.

Sortida: 9 del matí (cal puntualitat)

Arribada: 16.30 h de la tarda  (aproximadament)

Transport: autocar

Farem un recorregut per gaudir i observar els canvis produïts a la tardor. Aprofitarem per desenvolupar els sentits dels infants, en un indret on els nens/es estaran en contacte amb la natura aprenent a respectar-la.

Els infants han de portar:

• Esmorzar
  • Dinar
  • Cantimplora d’aigua   que no vessi o ampolleta.
  • Un tovalló per posar a terra

No han de portar:

- Llaunes, làctics, llaminadures, ni estris innecessaris.

TEATRE P3 I P4

Benvolgudes famílies,

El proper 29 d’octubre  els/les alumnes de P3, i  P4 anirem a veure l’espectacle musical  “Cançons i ritmes” del grup Les princeses Barbudes, a l’Ateneu de Vilassar de Mar.

Sortida: 9h del matí  (aproximadament)

Arribada: 12h del migdia  (aproximadament)

Transport: en autocar

Aquesta sortida és adient per aprendre a gaudir del teatre i compartir espais comuns amb els companys i altres alumnes.

Aquest dia els nens/es no esmorzaran a l’escola.

Aquesta sortida és finançada per la Diputació i els ajuntaments de Vilassar de Mar i Cabrera de Mar.

Atentament,

Les mestres de P4 i P3

TEATRE ALUMNES P5

Benvolgudes famílies,

El proper 29 d’octubre  els/les alumnes de  P5 anirem a veure l’espectacle musical  “Cançons i ritmes” del grup Les princeses Barbudes, a l’Ateneu de Vilassar de Mar.

Sortida: 10.30h del matí  (aproximadament)

Arribada: 12.30h del migdia  (aproximadament)

Transport: en autocar

Atentament,

Les mestres de P5

CASTANYADA

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres 31 d’octubre celebrarem la festa de la castanyada. Aquest dia cal que els infants d’Educació Infantil vinguin  a l’escola amb un distintiu propi de castanyers i castanyeres. Els nens poden portar una faixa (bufanda) lligada a la cintura amb un pantaló fosc i les nenes un davantal i un mocador al cap.

Dilluns 29 cada infant d’Educació Infantil ha de portar una bossa, marcada amb el nom, amb 6 castanyes, amb un tall, per torrar-les a l’escola.

Dimecres 31, a partir de les 4:30 hores, us convidem a visitar l’exposició dels treballs de plàstica que han fet els vostres fills/es en el vestíbul d’ EI i d’ EP.

Agraïm la vostra col·laboració,

CALENDARI CURS 2012-13

CALENDARI ESCOLAR I VACANCES DEL CURS 2012-2013

12 de setembre Inici de les classes als centres docents d’ Educació Infantil i Educació Primària.

22 de desembre / 7 de gener (ambdós inclosos) Vacances de Nadal.

23 de març / 1 d’abril (ambdós inclosos) Vacances de Setmana Santa

21 de juny Acaben les classes.

Dies festius del curs 2012-13:

12 d’octubre

6 de desembre

1 maig

Dies festius de lliure disposició:

2 de novembre

7 de desembre

11 de febrer

17 de maig

Festa local

20 de maig (Pendent de confirmar)

NOU HORARI CURS 2012-13

Benvolgudes famílies,

Us informem del nou horari, per als alumnes d’Educació Infantil i Primària, que es farà durant el curs 2012-2013.

Aquest horari ha estat aprovat en Consell Escolar.

ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

HORARI LECTIU

MATÍ                                      TARDA

9:00h a 12:30h                   15:00h a 16:30h

Aquells alumnes que ho necessitin rebran Suport Educatiu Personalitzat  (SEP) dos dies a la setmana de 12:30 a 13:00 hores.

Els tutors us informaran prèviament si el vostre fill/a ho necessita.

Cordialment,

L’Equip Directiu