IV EDICIÓ RACÓ DELS CONTES

Ja tenim aquí una nova edició del nostre Racó dels contes, contes que elaboren els diferents cicles de l’escola amb diferents metodologies amb motiu de la propera festivitat de Sant Jordi.
El tema d’aquesta edició són els animals salvatges!!!
Com sempre comencen els petits de l’escola i aviat continuaran la resta. Aquí anireu trobant totes les continuacions i el resultat final. Esperem us agradin molt!!!

EDUCACIÓ INFANTIL:

CICLE INICIAL:

CICLE MITJÀ:

CICLE SUPERIOR:

CONTES ACABATS!! LA DIADA DE SANT JORDI ELS PODREU VEURE!!! HAN QUEDAT MOLT XULOS!!!

Ordres de Carnaval: Quarta

I aquí teniu les fotos de la darrera ordre!! Avui divendres a la tarda a ballar, saltar i cantar tots disfressats, i després menjarem coca i …. xocolataaaaaaa!!!!!!

I us recordem que el dilluns i dimarts propers dies 3 i 4 de març l’escola romandrà tancada per festa de lliure disposició ( les que tria el Consell Escolar Municipal cada any).

Jornada de Portes Obertes 2014

El període per preinscriure els nens i nenes per al curs 2014-2015 començarà l’11 de març i acabarà el 21 de març. Per aquest motiu el proper 8 de març celebrarem a l’escola una Jornada de Portes Obertes de les 11h a les 13h per a que pugueu venir a veure i conèixer la nostra bonica escola. Us esperem!!

Si alguna família no pot venir aquest dia, durant el període de preinscrpció i amb cita prèvia, us ensenyarem l’escola per les tardes de 15:30 a 16:30h.

Novetat: Menú escolar

A petició d’algunes famílies i mestres de l’escola ja podeu consultar el menú escolar de cada mes a la banda dreta del blog. Teniu en compte que alguns mesos pot haver modificacions.

Continueu fent-nos suggeriments per entre tots i totes millorar aquest blog que al fi i al cap és de tota la nostra comunitat educativa.