Participem a les Jornades Europees del Patrimoni a Calafell

Demà divendres 26 de setembre, dins dels actes de les JORNADES EUROPEES DEL PATRIMONI A CALAFELL, una representació dels alumnes de l’escola presentarà el tríptic turístic de l’esglèsia de Sant Miquel.

L’acte es farà a la plaça de l’Ermita de Sant Miquel de Segur de Calafell.

Serà pel matí, de 10 a 12h.

Us deixo un enllaç on teniu més informació de les Jornades

CLICA AQUÍ

Novetats a la barra lateral

Estimats membres de la nostra comunitat educativa, des d’avui podeu trobar a la barra lateral de la dreta el menú trimestral del menjador escolar i el calendari amb els dies festius, inici i final de curs i jornades d’horari intensiu (només horari al matí de 9 a 13).

Gràcies pels vostres suggeriments que fan millorar aquest que és el vostre bloc.

I com podeu comprovar al calendari el proper dia festiu és el dilluns 29 de setembre dia de festa local.

Entrevistes inicials i dies d’entrada a l’escola pels alumnes nous de P3

Us deixo l’enllaç amb els dies de les entrevistes inicials i l’horari de l’entrada esglaoanada pels alumne de P3 que el curs vinent 2014-2015 comencen l’escolaritat amb nosaltres:

Entrevistes inicials P3

Entrada esglaonada inici de curs P3

Al llarg de les properes setmanes també rebreu a les vostres cases una carta personalitzada on us expliquem el dia i l’hora a la que heu de venir i tenim el vostre e-mail també us arribarà la informació per aquest mitjà.

Bon estiu i fins el curs vinent.

Canvi LLibre de matemàtiques de 1r

Us informem que degut a problemes d’estoc l’editorial Vicens Vives ens ha comunicat que els llibres de primer de matemàtiques “Xifres 1 i quadernets” no ens els podran servir, per tant ens veiem obligats a canviar-lo pel llibre “Matemàtiques 1 aula activa i quadernets” amb ISBN 9788468215341 i 9788468220765 respectivament.

Si alguna família ha comprat o compra els llibres vells, la mateixa editorial ens farà el canvi pels nous.

Perdoneu les molèsties.

Festival Comiat del curs 2013-2014

Us recordem que el proper divendres, 20 de juny, a les 10:00h al pavellò Jaume Vilamajó de Segur de Calafell celebrarem el Festival de comiat del curs 2013-2014 i dels alumnes de 6è. També serà el dia en que es farà entrega als alumnes de les notes d’acabament de curs, excepte als alumnes de 6è que han de venir el dia 25 de juny de 9 a 12 a buscar la seva documentació.

Us desitgem un bon estiu i carregueu de piles per al proper curs 2014-2015.02Cintet Sup