SANT JORDI 2014

I ja tenim aquí una altra diada de Sant Jordi!! Per celebrar-ho demà dia 23 d’abril farem tallers, teatre i altres activitats per als alumnes i també tindrem parada de llibres i altres cosetes organitzada per l’AMPA al pati de l’escola,

oberta a totes les famílies a partir de les 11:00 h.

I dos regalets de part del Cintet.

IV EDICIÓ DEL RACÓ DELS CONTES!!!

REVISTA ETS I UTS

Esperem us agradin molt i espero els vostres comentaris. Bona diada de Sant Jordi!!!

IV EDICIÓ RACÓ DELS CONTES

Ja tenim aquí una nova edició del nostre Racó dels contes, contes que elaboren els diferents cicles de l’escola amb diferents metodologies amb motiu de la propera festivitat de Sant Jordi.
El tema d’aquesta edició són els animals salvatges!!!
Com sempre comencen els petits de l’escola i aviat continuaran la resta. Aquí anireu trobant totes les continuacions i el resultat final. Esperem us agradin molt!!!

CONTES ACABATS!! LA DIADA DE SANT JORDI ELS PODREU VEURE!!! HAN QUEDAT MOLT XULOS!!!

Ordres de Carnaval: Quarta

I aquí teniu les fotos de la darrera ordre!! Avui divendres a la tarda a ballar, saltar i cantar tots disfressats, i després menjarem coca i …. xocolataaaaaaa!!!!!!

I us recordem que el dilluns i dimarts propers dies 3 i 4 de març l’escola romandrà tancada per festa de lliure disposició ( les que tria el Consell Escolar Municipal cada any).

Jornada de Portes Obertes 2014

El període per preinscriure els nens i nenes per al curs 2014-2015 començarà l’11 de març i acabarà el 21 de març. Per aquest motiu el proper 8 de març celebrarem a l’escola una Jornada de Portes Obertes de les 11h a les 13h per a que pugueu venir a veure i conèixer la nostra bonica escola. Us esperem!!

Si alguna família no pot venir aquest dia, durant el període de preinscrpció i amb cita prèvia, us ensenyarem l’escola per les tardes de 15:30 a 16:30h.