Mestres, la tardor i …

He trobat aquest poema i m’ha semblat adient, l’autora té un parell de blocs; poesiaula i poemesalblog , que ens poden interessar a tots.
La il•lustració és del bloc pinzellades al món.

Dedicat als mestres

Cada diumenge preparem la cartera,
que no hi falti el que és de necessitat primera:
les preguntes, la paciència,
els llibres de ciència,
els llapis de colors
per tal d’escriure els mots,
un tractat sobre el riure i l’alegria,
una antologia de jocs,
una enciclopèdia farcida d’harmonia,
sabó d’olor i olor de sabó…I ara, flaires de tardor.

Isabel Barriel

vera-rosenberry2

Vera Rosenberry, il•lustració

Benvinguts!!!

Demà comença un nou curs ple de SORPRESES i NOVETATS.
Com ja sabeu estrenem edifici amb noves aules i un pati inmens per poder jugar a tope.
L’escola ha quedat molt xula i només hi falten els alumnes perquè sigui perfecte.
Aquí podeu veure’n algunes imatges:

DEMÀ, COM ENTRAREM A L’ESCOLA?
Els nens/es d’Ed. Infantil ( P3, P4 i P5) entraran per la porta del C/ Vilanova amb els pares. Les mestres s’esperaran al porxo per entrar a classe tots junts.
Els nens/es d’Ed.Primària entraran per la porta del C/ Fossar Vell sense pares. Les mestres us esperaran al pati i fent una fila pujareu cap a la classe.
Els que sou molt matiners i veniu amb la Dolors heu de seguir entrant per la porta de la Pl.Roviretes.

Fins demà

WEB “Ajuda’ns a trobar Verdaguer”

Aquest curs ja s’acaba però el nostre projecte col·laboratiu “Ajuda’ns a trobar Verdaguer” encara continuarà obert hi esperem que moltes escoles de Catalunya hi participin i continuí creixent.

Creiem que la difusió que en fa el Departament d’Educació a partir del portal Edu365.cat, el ButlleTic i l’espai de projectes en xarxa del portal educatiu XTEC, ens ajudarà en aquest projecte que hem iniciat.

Hem creat una web que explica tot el projecte i recull el treball que hem portat a terme en col·laboració amb la Fundació Verdaguer dins la Festa Verdaguer 2010.

cabecera1

Hem guanyat un premi!!!

Els alumnes de 6è hem guanyat un Premi Baldiri Reixac per haver presentat el treball ANAR A LA FÀBRICA.

Aquest treball és un reconeixement a la feina de las dones de Folguerroles que a finals del segle XIX i XX anaven a treballar a peu a les fàbriques del Ter.

El vam fer entre el curs passat i aquest. Fins i tot vam fer una exposició de fotografies. A les antigues treballadores els agradava molt de veure’s quan eren joves.

foto-pel-bloc

Festa Verdaguer 2010

programa20verdaguer2020100001
Divendres 14 de maig a les 16 hores als jardins de Can Dachs, s’inaugurarà la Festa Verdaguer 2010 amb la cantata El POETA DEL BOSC del cor infantil de l’escola de música i amb la col·laboració dels alumnes de l’escola Mossèn Cinto.

Per veure el programa de la festa Verdaguer 2010 cliqueu l’enllaç: