La Festa de la Castanyada

Divendres 28 d’octubre celebrem la Festa de la Castanyada a l’escola.

Al matí, els/les nens/es de Sisè de Primària, vam venir disfressats a la classe de P3 on ens van cantar una cançó en anglès. I ens vam regalar xuxes!!!

Per la tarda, vam anar a la Font de Sant Salvador i allà ens esperaven castanyeres i un castanyer per donar-nos mandarines, castanyes,… fer-nos jocs i passar una bona estona. Vam menjar moltes castanyes.

Al final vam cantar la cancó de la Castanyera amb tots els nens i les nenes d’educació infantil. Ens ho vam passar genial!!!

Gràcies famílies per la vostra col.laboració.

Una resposta a La Festa de la Castanyada

1. Rut diu:

Gràcies a vosaltres per comptar amb les famílies per celebrar la Castanyada! Va ser entranyable… i gràcies també per aquests reculls que ens mostren una miqueta del què fan els nostres petits/es a l’escola 😉