FEM PANELLETS A P4

SOM UNS CUNIERS I CUINERES GENIALS. MIREU

PLANTEM ESCAROLES A P4

HEM ANAT AL HORT I ELS NENS I NENES DE P4 HAN PLANTAT ESCAROLES. MIREU QUE DIVERTIT!!!

DINS D’UN PEIX A P4

L’ÀNEU ENS EXPLICA QUE AL MERCAT LA PEIXATERA LI HA REGALAT UNA ESTRELLA DE MAR, PERÒ EL MÉS SORPRENENT ÉS QUE HI ERA DINS DE LA PANXA D’UN PEIX!!!!!

PARLEM A LA ROTLLANA SOBRE L’ESTRELLA DE MAR, COM ÉS, ON VIU, QUANTS BRAÇOS TÉ….I ESTABLIM UNA CONVERSA FORÇA INTERESSANT

EL LLIMONER A P5

EL LLIMONER DE L’ESCOLA ESTÀ MALALT. TÉ COTXINILLA, QUE ÉS L’INSECTE QUE FA MAL AL LLIMONER, L’ESTEM CURANT AMB SABÓ POTÀSSIC

FEM PANELLETS

Mireu com ens vàrem divertir cuinant els panellets  per la festa de la Castanyada. Nyam-nyam!!

SORTIDA AL TEATRE P4-P5

HEM ANAT AL TEATRE TANTARANTANA A VEURE L’OBRA DE TEATRE MUSICAL “ACUCLA ELS ULLS” AMB LA COMPANYIA PARPELLES AMB P5.

ENS HO HEM PASSAT PIPA AMB LA PROTAGONISTA VIOLETA, I EL SEU RECORREGUT PER TAL DE TROBAR LA MELODIA QUE UN DIA VA PERDRE.

CANTEM NADALES

Avui dijous 15 de desembre ha esta un dia ple d’emocions. Hem cantat a tots/es els/les nens/es de l’escola les nadales que havíem après amb la Mireia, la mestra de música.

Encara que estàvem una mica nerviosos.

Ho hem fet molt bé. Ens han felicitat!!

Aquesta tarda cantarem les nadales a les nostres famílies.

Esperem que us agradin.

BON NADAL

Els nens i les nenes de P3 hem sortit pels voltants de la Font de Sant Salvador a buscar palets, branquetes,… que hem trobat pel terra per poder realitzar el nostre regal de Nadal.

La Isa i la Desirée ens ha ajudat moltíssim. Moltes gràcies!

Hem decorat la nostra aula amb els treballs fets: ha quedat molt bonica.

La Silvia junt amb tot l’equip de mestres que intervenen en el grup de P3 us volem desitjar:

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!

www-kizoa-com_collage_2016-12-26_19-45-38