EL LLIMONER A P5

EL LLIMONER DE L’ESCOLA ESTÀ MALALT. TÉ COTXINILLA, QUE ÉS L’INSECTE QUE FA MAL AL LLIMONER, L’ESTEM CURANT AMB SABÓ POTÀSSIC

FEM PANELLETS

Mireu com ens vàrem divertir cuinant els panellets  per la festa de la Castanyada. Nyam-nyam!!

SORTIDA AL TEATRE P4-P5

HEM ANAT AL TEATRE TANTARANTANA A VEURE L’OBRA DE TEATRE MUSICAL “ACUCLA ELS ULLS” AMB LA COMPANYIA PARPELLES AMB P5.

ENS HO HEM PASSAT PIPA AMB LA PROTAGONISTA VIOLETA, I EL SEU RECORREGUT PER TAL DE TROBAR LA MELODIA QUE UN DIA VA PERDRE.

CANTEM NADALES

Avui dijous 15 de desembre ha esta un dia ple d’emocions. Hem cantat a tots/es els/les nens/es de l’escola les nadales que havíem après amb la Mireia, la mestra de música.

Encara que estàvem una mica nerviosos.

Ho hem fet molt bé. Ens han felicitat!!

Aquesta tarda cantarem les nadales a les nostres famílies.

Esperem que us agradin.

BON NADAL

Els nens i les nenes de P3 hem sortit pels voltants de la Font de Sant Salvador a buscar palets, branquetes,… que hem trobat pel terra per poder realitzar el nostre regal de Nadal.

La Isa i la Desirée ens ha ajudat moltíssim. Moltes gràcies!

Hem decorat la nostra aula amb els treballs fets: ha quedat molt bonica.

La Silvia junt amb tot l’equip de mestres que intervenen en el grup de P3 us volem desitjar:

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!!

www-kizoa-com_collage_2016-12-26_19-45-38

EL TIÓ

Avui dimecres 14 de desembre, tots els/les nens/es d’Infantil hem anat a buscar el tió pels voltants de l’escola.

Al principi ha estat una mica trapella: s’havia anat a jugar i s’ha despistat una mica. Per això no el trobàvem.

Després s’ha en recordat que l’esperàvem amb molta il·lusió. En Pau l’ha trobat. Està una mica prim!!!

L’hem posat al passadís de les classes de P3, P4 i P5 i l’haurem d’alimentar molt per tal que el dia 22 ens cagui alguna sorpresa.

Et cuidarem moooolt!!!

LA NOSTRA PRIMERA SORTIDA FORA DE L’ESCOLA

A L’ AULA AMB LA SÍLVIA HEM TREBALLAT TRES CONTES: “EN PATUFET”; “LA RATETA QUE ESCOMBRAVA L’ ESCALETA” I “LES SET CABRETES I EL LLOP”.

HEM FET MOLTES ACTIVITATS RELACIONADES AMB AQUESTS CONTES: PINTAR AMB SAFRÀ; ESTAMPAR AMB FULLES DE COL; CONFECCIONAR UN TITELLA DE LA RATETA I UNA CABRETA AMB MATERIAL RECICLAT I NATURAL.

PER ÚLTIM, HEM ANAT AL TEATRE REGINA A VEURE L’OBRA MUSICAL “CANTA’M UN CONTE”. UN PETIT MUSICAL QUE HA FET QUE ELS NENS I LES NENES POGUESSIN VIURE ELS CONTES COM SI ESTIGUESSIN A DINS.

HA ANAT GENIAL I TOTS HEM GAUDIT MOLT DE L’ESPECTACLE.

www-kizoa-com_collage_2016-12-26_09-37-02

VISITEM L’HORT DE L’ESCOLA MONTSENY

AVUI 17 DE NOVEMBRE ELS NENS I LES NENES DE P3 HEM VISITAT PER PRIMERA VEGADA L’HORT DE L’ESCOLA. HA ESTAT TOTA UNA EXCURSIÓ!!!
L’IGNASI ENS HA ENSENYAT L’HORT I HEM OBSERVAT COM CREIXEN ALGUNS DELS ALIMENTS QUE ALTRES NENS I NENES DE L’ESCOLA HAVIEN PLANTAT.
HEM POGUT CONÈIXER QUINA ÉS LA NOSTRA PARCEL•LA DE L’HORT.
PER ÚLTIM, HEM OLORAT MENTA I L’HEM TASTADA.
TORNAREM UN ALTRE DIA!!!