CASAL D’ÀVIES

COM CADA ANY PER AQUESTES DATES ELS NENS I NENES DE 6È CANTEM NADALES A LA RESIDENCIA HOGAR DE LA SALUD.

XERRADA COMERÇ

Ens han vingut a l’escola a fer-nos una xerrada i un joc sobre el consum responsable. Aquí teniu un petit recull fotogràfic.

Escola Montseny’s Slidely by Slidely Slideshow

CAN DRAGÓ

Avui hem anat a Can Dragó a fer atletisme. Hem fet diferents proves: cursa de 800 metres, pes, resistència, salt de llargada, cursa de 60 metres. I després hem fet uns relleus.

Autors: Gonzalo i Adrià Ordoñez

CAN DRAGÓ by Slidely Slideshow

HALLOWEEN

Dimarts 30  d’octubre els nens i nenes de 6è vam disfressar-nos per espantar a la resta dels nens i nenes de l’escola… fèiem por, no???

20171031_095634[1]

ORAL PRESENTATION 6È

Aquí us mostrem un petit vídeo del Oral Presentation fet pels nois i noies de 6è.
Esperem que us agradi.

TORNEIG DE MINI VÒLEI

El dimecres 15 de març vam anar a fer un torneig de mini vòlei amb altres escoles.
Primer havíem treballat a la classe d’Educació Física tots els conceptes tècnics i la rotació. Va ser molt divertit poder-ho posar a la pràctica amb un camp real i amb un àrbitre. Vam guanyar alguns partits i d’altres els vam perdre, però el que ens queda és el gran matí que vam passar.

TEATRE LLEGIT

Per treballar l’expressió en la lectura, l’Aida ens ha preparat un teatre llegit… aquí en teniu els resultats…