CONCURS D’ENDEVINALLES

El passat mes de gener els nens i nenes de la classe de quart vam participar en IV concurs d’endevinalles per ser publicades en el calendari ZATA 2018.En el concurs es busquen endevinalles fresques, modernes.
Pot ser en qualsevol de les llengües del calendari: català, castellà, anglès i alemany, i es pot participar des de P-5 fins a 5è de primària (de 5 a 11 anys).
En aquest enllaç podeu veure les endevinalles finalistes i les endevinalles guanyadores.

www.el-calendari.com

20170407_120055

SORTIDA GUÀRDIA URBANA

Els infants de la classe de 4t vam anar a visitar la Caserna de la Guàrdia Urbana de Gràcia i ens ho vam passar molt bé. Aquí teniu un petit recull fotogràfic.

SORTIDA ÇUKOR

Els nens i nenes de 4t ens ho hem passat molt bé a la sortida del comerç. Ens ha tocat anar a una botiga de creació de dolços i caramels  fabricats de forma artesanal.

SORTIDA CREATIVITY

El passat 14 de febrer el grup de Cicle Mitjà vàrem fer la sortida al Cosmocaixa i participarem en el taller “Creativity” on els nostres infants vam crear els seus propis circuits, també vam fer de directors i directores de cinema fent la seva pròpia pel.licula amb el programa de “Stop Montion” i inclús van construir el seu propi vehicle amb energies renovables i tot amb material de reciclatge.
Aquí teniu un petit recull.
Esperem que us agradi!!

DIBUIX AL NATURAL OLIVERA

Aquest mes de ferbrer la classe de quart ha sortit al Bosc de Turull a fer un dibuix al natural del nostre arbre de la classe.

Aquí teniu un recull fotogràfic

KORFBALL A 4T

El passat dia 13 de desembre la classe de quart vàrem anar d’excursió al Poliesportiu de la Mar Bella i amb sis escoles més de Barcelona vam participar en els partits de Korfball entre escoles de primària.

Mireu que divertit!!

ARBRE CAIGUT AL PASSEIG

Quina sorpresa que hem tingut aquest matí a l’escola. Quan els encarregats i encarregades han pujat les finestres de la classe hem observat que un arbre del passeig havia caigut. Hem aprofitat que venia en Miquel per intentar descobrir d’on venia el vent amb les brúixoles, quina força tenia i quin vent era.