CARNAVAL AL MONTSENY

Com cada any el Rei Carnestoltes arribà a l’escola Montseny. Aquí teniu un recull fotogràfic de la rúa .

Arriba el punt mòbil a l’escola

El dia 27 d’octubre ens va visitar el camió del punt verd mòbil. Com cada curs, l’alumnat deixa cada tipus de deixalles recollides als dipòsits del camionet. Posteriorment, amb l’ajut del personal del punt verd mòbil, dipositen en els contenidors corresponents totes les deixalles que han portat: El paper amb el paper, el vidre amb el vidre, el plàstic… En aquest treball tenim en compte tant els residus que s’han de llençar en els contenidors habituals ( paper, plàstic, vidre, orgànic i rebuig) com els residus especials que han de seguir un canal especial de recollida , tractament i aprofitament.
D’aquesta manera aprenen la importància de cuidar l’entorn on viuen des de molt petits.

CURS 2015-2016

benvinguts_al_nou_curs_escolar-131 (1)

La festa de l’aigua

Ja ha arribat l’estiu i comencem les vacances i no podíem acabar el trimestre sense fer la ja tradicional remullada i els jocs d’aigua al pati.
Acabats els jocs d’aigua, hem fet una estoneta de platja per eixugar-nos i ja per finalitzar un “poline” i la cançó de l’hora dels adéus.
Us desitgem a tots, nens, nenes, famílies, monitors, cuinera i mestres unes molt bones vacances i ens retrobarem aquí el dia 14 de setembre, amb “les piles ben carregades” i amb moltes ganes de treballar …
Aquí podeu veure com ens ho hem passat!!
Bones vacances a tothom!!

ARBRES GUARNITS

A la última assemblea de delegats de classe els nens i nenes van proposar vestir de Nadal els arbres de l’escola.

Es va traslladar aquesta proposta a les famílies i va ser molt ben rebuda.

Durant el cap de setmana pares, mares, fills i filles van estar preparant els guarniments, reciclant o renovant els d’ anys anteriors i també creant de nous.

Avui el Nico els ha penjat als arbres del pati, li ha costat una mica ja que tots els nens i nenes el volien ajudar.

Cal dir que el resultat ha estat espectacular, les expressions de sorpresa i alegria al veure penjat el guarniment que havien portat ha compensat amb escreix l’esforç.

Guarniment2 Img_3227-1

Guies de Nadal 2014