GUIA DE LECTURES 2017

Que gaudiu d’unes bones lectures i d’unes bones festes de Nadal!

Recomanacions Nadal by escolamontseny on Scribd

NADAL2017 by escolamontseny on Scribd

BON NADAL

Enguany encara no ha arribat el fred, però els carrers ja són plens de llums de colors i les nadales comencen a sonar… ja tenim el Nadal aquí.
Colors, música, festa, alegria, el ja molt tradicional concert de Nadal i els bons desitjos es respiren per tota l’escola.

Entre estrelles, arbres, cançons, pintures i pinzells gaudirem amb poemes, els regals de l’amic invisible i les sorpreses del Tió de l’últim dia de classes.
L’Equip Directiu, el Claustre i tot el personal de l’escola us desitgem un Bon Nadal.
Tornem el dia 8 de gener!!

CONCERT DE NADAL 2017

Un cop més ja tenim el Nadal aquí. També vam celebrar el ja tradicional concert de Nadal amb l’actuació estel·lar de tots els nostres alumnes.

Escola Montseny’s Slidely by Slidely Slideshow

PUNT VERD

Com cada any ens visita el Punt Verd. Aquí teniu un petit recull fotogràfic.

Escola Montseny’s Slidely Gallery by Slidely Photo Gallery

CURS 2017-18

Bloc Benvogudes

LA CASTANYADA

La celebració de la Castanyada i de Halloween ja han passat. Aquesta festa ha donat la benvinguda a la tardor i tots junts, alumnes, mestres, mares i pares, hem compartit una tarda plena d’activitats i sorpreses.

Els nens/es d’Educació Infantil vam anar a celebrar la castanyada a la Font de Sant Salvador. Camina que caminaràs  pel bosc, de sobte van sentir un soroll i unes siluetes amb mocador i cistell, van sortir de darrere els arbres, eren les castanyeres! Quina il·lusió! Però estaven molt amoïnades, havien perdut les mandarines! Sort que tots els nens i nenes les van ajudar a trobar-les. Després d’atipar-nos a menjar castanyes, mandarines i moniatos vam cantar i ballar cançons de la castanyada. Que bé ens ho vam passar!

A l’escola una gimcana és l’excusa perfecta. Els jocs organitzats per una comissió de l’AFA han estat: pintar cares, inventar cançons, decorar castanyes i boniatos, carreres de sacs i globus.

Després de jugar, menjar castanyes, fruits secs, mandarines… és un premi ben merescut.
FELIÇ CASTANYADA A TOTHOM!

20171031_155211[1]