Taller “La poesia enCANTADA” al Caixafòrum

El divendres 18 de març a les 11:30h els alumnes de 5è amb les nostres tutores Adelina i Elena vam anar amb autobús al Caixafòrum de Tarragona a fer un Taller de Poesia amb la Mariona Sagarra.

El primer que vam fer va ser llegir dos poemes de Quico Pi de la Serra i de la Joana Raspall. Després vam fer relaxació i estiraments. A continuació vam presentar-nos fent un gest amb ritme. També vam veure un vídeo d’un anunci.

Al final vam inventar-nos una cançó per a un poema i la vam enregistrar en un CD.

Aquí a continuació podeu escoltar les cançons que vam crear.

18032011125

El Kaddour, el Yassine i l’Iván

El cangur, el fill – Josep CarnerEl cangur, el fill – Josep Carner

L'Adela, l'Encarna i l'Aitana

L’Adela, l’Encarna i l’Aitana

La zebra – Pere QuartLa zebra – Pere Quart

La Najlae, la Saray i la Lourdes

La girafa – Pere QuartLa girafa – Pere Quart

La Fàtima i la Luisa

El lleó – Josep CarnerEl lleó – Josep Carner

4 comentaris a “Taller “La poesia enCANTADA” al Caixafòrum

1. Home, la veritat és que ha trigat una miqueeeeeta en publicar-se aquest article i hem hagut d’esperar uns mesos però veient els magnífics cantants que tenim a la classe bé s’ho val. Petons i abraçades per a tothom. Elena.

2. US FELICITO perquè va ser una sessió estupenda, em vaig divertir molt i us vaig admirar a tots per l’esforç que feu desdel professorat i la receptivitat i bon comportament dels nens i nenes. A VEURE SI ENS VEIEM AVIAT!!!

3. Lo bo es fa esperar !!!!! , francament són uns magnífics cantants amb una bona batuta… Gràcies Mariona

4. Retroenllaç: La Poesia enCantada | Mariona Sagarra