TRAÇ – GRAFOMOTRICITAT A P3

Hola famílies!!

A P3 dediquem una estona, cada setmana, a treballar el traç. L’evolució del traç a educació infantil és molt important ja que facilita el control del to muscular, la postura, la prensió i la dominància lateral. El control d’aquest, ens permet més habilitat manual per arribar a dominar el traç de l’escriptura.

A més, els més petits i petites s’ho passen molt bé!!

TALLER DE RECICLABOT A INFANTIL

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet el taller Reciclabot, on a més d’aprendre on va cada residu hem conegut el Beebot, un petit robot que es movia per allà on nosaltres li deiem.  Les monitores ens van ensenyar com haviem de clicar els botons i vam descobrir els diferents moviments que podia fer.  El Beebot ens va ajudar a deixar els residus que anava trobant allà on tocava: el contenidor groc pels plàstics i el blau pels papers.  Ens ho hem passat d’allò més bé!

Si voleu veure les fotos, cliqueu a la imatge del Beebot!!

BEEBOT

ENS MENGEM els PANELLETS i les CASTANYES

Els nens i nenes es mengen les castanyes al pati i els panallets a la classe. Que guapos i guapes les nostres castanyeres i castanyers!!!!

Els nens i nenes de cicle infantil es mengen els panellets i les castanyes al pati de l’escola….
No es perdeu el final…..

Clica i podràs veure i descarregar les fotos del google+ de l’INSTITUT ESCOLA MEDITERRANI

Google+institutescolamediterrani

GRUPS INTERACTIUS A P3

Ja fa unes setmanes que, els nens i les nenes de P3, han començat els grups interactius. És la primera vegada que, els més petits de l’escola, realitzen aquesta metodologia tan enriquidora i interessant, on es pot treballar amb grups petits i atendre de forma més individualitzada les necessitats dels infants.

A més, el fet de que les famílies col·laborin, és un valor afegit que enriqueix la relació família-escola, tant important en el bon desenvolupament de l’aprenentatge dels nens i les nenes.

Moltes gràcies a les mares i a les voluntàries que fan possible aquests grups. Us animem a formar-hi part.

Cliqueu a la imatge i mireu què bé s’ho passen i com aprenen!!

GRUPS_INTERACTIUS

GRUPS INTERACTIUS de 1r

El día 5 d’octubre vam fer els primers grups interactius de matemàtiques…ens van ajudar el Jordi i la Mirta????Imatge de previsualització de YouTube

Els nens de 1r el dia 10 d’octubre van fer els seus primers grups interactius de català, per ells va ser, diferent ja són grans, estan al cicle inicial. La Mirta i la Txell van arrodonir les activitats… Vam trobar a faltar les famílies per la següent……