Nou web d´Ensenyament per les famílies

El Departament d´Ensenyament, posa en marxa un nou web orientatiu per les famílies:


  • El web Família i Escola. Junts x l’educació ofereix a les famílies recursos i informacions per a millorar la implicació en el procés escolar dels seus fills/es
  • L’objectiu és aconseguir una major coresponsabilitat dels pares en el procés educatiu i en la millora de l’èxit escolar
  • Inclou guies, recomanacions, enllaços web i informació en diferents aspectes per a cada etapa educativa
  • El web s’estructura en dos apartats: escolaritat, i educar i créixer en família
  • “Corresponsabilitat sí, delegació no. Els i les alumnes han de saber que a casa seva esperen molt d’ells i que estan pendents de la seva evolució acadèmica”, declara la consellera Irene Rigau
L’objectiu és aconseguir una major coresponsabilitat entre la família i l’escola. Per aconseguir-ho, el web inclou dos apartats clarament diferenciats:
–          Escolaritat, on s’inclou tota la informació necessària des del punt de vista de les diferents etapes educatives
–          Educar i créixer en família, on es vol donar suport a les famílies per tal que aquestes puguin obtenir més eines per a l’educació dels seus fills/es
A través de la navegació els usuaris del web obtindran informació bàsica de cadascun d’aquests aspectes i recursos per a orientar com ara propostes de menús i enllaços a webs externs, entre molts altres.

 

 

Cliqueu al damunt de la imatge per anar al web

Xerrada inauguració escolar

Des de l´Ajuntament de Valls s´ha organitzat una xerrada:

“Societat del coneixement i Universitat. L’estratègia de la Catalunya Sud”
que pronunciarà el Sr. Francesc Xavier Grau, Rector Magnífic de la Universitat Rovira i Virgili amb motiu de la inauguració del curs escolar 2011-2012

L´acte tindrà lloc el dijous 22 de setembre a les 19h a la sala d´actes de la Casa de Cultura

Benvinguts

 

Benvinguts al nou curs 2011 i amb ell comencem un nou blog

Calendari escolar:

12 de setembre del 2011: inici de les classes
Horari: a les 8.45 i fins a les 13 h els de Primària ,els d´Infantil fins 12h. Tots de 15 a 17h

*Del 23 de desembre del 2011 al 8 de gener del 2012: vacances de Nadal.

*Del 2 al 9 d’abril del 2012: vacances de Setmana Santa.

*22 de juny del 2012: acaben les classes a tots els centres.

Tenen la consideració de dies festius els que determini la disposició corresponent del Departament d’Empresa i Ocupació i els dos dies de festa local ( a la nostra escola no hi ha festes locals)

Festes de lliure disposició a la nostra escola:
  • 31 d´octubre
  • 5 i 7 de desembre
  • 3 de febrer
  • 30 d´abril