Transport escolar

La gestió del servei de transport escolar va a càrrec del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i inclou la presència, com a mínim, d’una persona acompanyant que realitzarà tasques de vigilància i control.

L’escola ofereix a l’alumnat del centre que resideix fora del municipi de l’Espluga de Francolí i que el Consell Comarcal autoritza, el servei de transport escolar i és el propi Consell qui assumeix les competències de gestió.

L’escola tindrà una còpia de la Normativa de funcionament del servei que dugui a terme el Consell.

L’escola informarà a les famílies dels alumnes que fan ús del transport, els documents i/o requisits necessaris per tal de sol·licitar els ajuts relatius a aquest servei que el Consell Comarcal de la Conca de Barberà atorga anualment.

Trobareu informació actualitzada al web:     http://www.serviconca.org/ensenyament/transportescolar/index.php

REGLAMENT TRANSPORT ESCOLAR 2015 – 2016