APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI

Cada curs els alumnes de tercer a l’àrea de medi social estudien el patrimoni local i s’encarreguen d’apadrinar un element. Aquest curs l’element escollit ha estat el castell de la vila.

Per desenvolupar el treball han realitzat una cerca d’informació a través de diverses fonts per confeccionar un dossier, una visita guiada pel castell i els seus voltants a càrrec de l’historiador Sr. Carreras i un taller sobre jocs medievals que ens ha ofert l’Ajuntament. Posteriorment a través de les TAC han posat la informació a l’aplicació del MHM per donar-la a conèixer a la xarxa.

Amb tot el que han après els nostres alumnes podem dir que coneixen una mica millor el poble i també se l’estimen una mica més.

En aquest enllaç podreu anar seguint els elements patrimonials que al llarg dels cursos hem anat apadrinant.

1 2

Gràcies Antoni Carreras pel teu suport i com aconsegueixes que l’alumnat esdevingui més coneixedor del seu passat. Res és tan contagiós com l’exemple que els transmets.