Daily Archives: 15 juny 2017

APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI

Cada curs els alumnes de tercer a l’àrea de medi social estudien el patrimoni local i s’encarreguen d’apadrinar un element. Aquest curs l’element escollit ha estat el castell de la vila.

Per desenvolupar el treball han realitzat una cerca d’informació a través de diverses fonts per confeccionar un dossier, una visita guiada pel castell i els seus voltants a càrrec de l’historiador Sr. Carreras i un taller sobre jocs medievals que ens ha ofert l’Ajuntament. Posteriorment a través de les TAC han posat la informació a l’aplicació del MHM per donar-la a conèixer a la xarxa.

Amb tot el que han après els nostres alumnes podem dir que coneixen una mica millor el poble i també se l’estimen una mica més.

En aquest enllaç podreu anar seguint els elements patrimonials que al llarg dels cursos hem anat apadrinant.

1 2

Gràcies Antoni Carreras pel teu suport i com aconsegueixes que l’alumnat esdevingui més coneixedor del seu passat. Res és tan contagiós com l’exemple que els transmets.

CONCURS CULTURAL-ESPORTIU

Dimecres 14 de juny a les 19h es van lliurar els premis del concurs de dibuix que organitza el Consell Esportiu de la Conca.

Alumnes i familiars premiats es van trobar a la seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà per tal rebre el premi de mans del president del Consell Esportiu.

L’alumne Pau Borges Chica va ser premiat dins de la categoria de logo per a Cicle Inicial.

Moltes felicitats!

6 5