ELS ALUMNES DE 6è ANEM DE COLÒNIES A TAMARIT

El dijous 18 de maig, cap a les nou del matí, vam pujar a l’autobús, tots ben emocionats per les colònies que ens esperaven.

Només pujar al bus, ja vam demanar al conductor que ens posés una mica de música per poder-nos divertir i gaudir d’aquest calorós viatge cap a Tamarit.

A l’arribar vam esmorzar mentre esperàvem a la monitora, la vam conèixer, es deia Magda i ens va explicar les normes de la casa; tot seguit ens la va ensenyar, era molt bonica i gran! Després de veure totes les parts de la casa, vam anar d’excursió a la Cala Tamarit, una petita platja que està al costat d’un castell de l’època medieval, on es va casar el talentós migcampista del FC Barcelona Andrés Iniesta. Llavors ens vam fer unes quantes fotografies. Seguidament ens vam banyar i sort que només ens havíem de mullar fins als turmells, perquè vam quedar tots xops !!!! Va ser molt refrescant i emocionant, ens vam divertir molt!

A la tarda vam anar al “Jungle treck”, una activitat extraordinària !!!! Consistia en una sèrie de circuits per superar les nostres pors en diferents altures. Va ser molt divertit, la tirol·lina que ens va agradar més va ser la última. Mentre fèiem les activitats va començar a ploure i per això va tenir molta més aventura, quin cangueli !!!

Ja de nit, després de sopar, que per cert era molt bo, ens van venir a buscar dos pirates, anomenats el “Punt de Mora” i la “Mitja Lluna”. Tot seguit ens van anunciar, que estaven molt enfadats i portaven tot el camí discutint per quedar-se el gran tresor; a continuació vam iniciar una batalla, tot jugant al joc del macarró. Va ser molt divertit !!!

A l’acabar vam anar a la discoteca, ens ho vam passar genial tot ballant !!!! Però la llàstima va ser que va durar molt poc…

Al finalitzar ens vam dirigir cap els dormitoris. Un cop allí ens ho vam passar molt bé tot explicant històries de por, fins arribar a la mitja nit.

L’endemà vam anar a caminar pels penya-segats. Primerament vam pujar en un mirador on hi havia unes vistes espectaculars, ens vam quedar impactats de veure què pot fer l’home al medi ambient: càmpings, piscines, pedreres, pistes de tennis, carreteres, etc.

Després ens vam endinsar al bosc per dirigir-nos als penya -segats i la nostra monitora Magda, ens va explicar diverses anècdotes com ara que els pins més propers al mar estan en diagonal perquè l’aigua salada els hi fa mal… també ens va explicar una llegenda sobre una noia que és deia heura i el seu estimat roure.

Per acabar vam anar a veure els penya-segats, eren espectaculars, no molt alts però impressionants, per mala sort no ens vam poder banyar a la platja, però tot i així va ser tot molt divertit. En fi va ser un dia més extraordinari.

Després de dinar vam preparar les maletes i cap a l’Espluga de Francolí que falta gent !!! Vam pujar al mini bus i també vam demanar música perquè el viatge se’ns fes més curt, però no deixàvem de pensar que tant de bo ens haguéssim quedat més dies a Tamarit:

Esperem que l’any vinent es repeteixi i amb més dies si pot ser !!!!

Alumnes de 6è