Daily Archives: 18 maig 2017

NO PASSIS DE RODA A RODA

El passat divendres 12 de maig van venir dos nois paraplègics que anaven amb cadira de rodes, en representació de la fundació Mestral, per a realitzar un taller a l’escola que porta per nom: No passis de roda a roda.

Primerament es van presentar, eren en Javi, d’aquí de l’Espluga de Francolí, i el seu company, l’Andreu, de Solivella. Ens van explicar com van tenir els seus accidents amb cotxe i moto, fet que els va portar a quedar-se en cadira de rodes; ens van explicar com van superar aquest trauma, sobretot amb molta ajuda de la família i seguidament ens van dir les conseqüències que podem tenir si som imprudents, per tant caldria posar-se el cinturó sempre que es viatja en cotxe, baixar les escales d’una en una, seure bé a la cadira… també ens van explicar el difícil que és viure en cadira de rodes diàriament, ja que encara hi ha moltes barreres arquitectòniques que els impedeixen l’accés a diversos llocs.

Després vam sortir al pati per fer l’activitat. Aquesta tractava de jugar a bàsquet en cadira de rodes. Els monitors del taller van demostrar tenir molta força i rapidesa. Nosaltres només hi juguem una estona i ho trobem divertit, però no ha de ser gens fàcil viure sempre amb una cadira de rodes.

Al final del partit vam escriure unes frases sobre els sentiments que ens havia produït la xerrada i el joc, finalment ens van fer una foto amb grup i vam reflexionar sobre les persones que tenen alguna discapacitat.

Alumnes de sisè

MARC AMILL, FINALISTA DE TENNIS TAULA DEL CAMP DE TARRAGONA

Dissabte 13 de maig es va realitzar la final de tennis taula a El Vendrell. Hi va participar el Marc Amill i va quedar segon classificat del Camp de Tarragona. S’ha classificat per la final nacional del dissabte 27 que es jugarà a les Borges Blanques.
Moltes felicitats Marc i molta sort!