CANGUR 2017

Els alumnes de cinquè i sisè de l’escola Martí Poch han tornat a participar de les proves Cangur. Una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières, per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

La prova té un format de concurs individual, i l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats.

Els problemes a qui van adreçats? A tot l’alumnat de 5è i 6è de primària. Hi ha una prova diferent per a cada curs. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

20170509_103354

L’Òscar Fortuny i el Pau Roca han quedat classificats dins del 5% de les millors puntuacions, havent-hi un total d’uns 13.000 alumnes participants a cada curs. També cal destacar la resta de companys de cicle que hi van participar, ja que també van quedar molt ben posicionats.

El professorat valorem molt positivament aquests tipus de prova ja l’alumnat es diverteix tot fent matemàtiques.