Festival fi de curs i comiat de l’alumnat de 6è

Finalitza aquest curs escolar i per acomiadar-nos hem preparat un festival musical, des d’EI a 6è. Agraïm la nombrosa assistència de famílies de l’escola i esperem que us hagi agradat. A més acomiadem una nova promoció d’alumnes de sisè que el proper curs aniran a l’Institut. A tots/es els hi desitgem molta sort en la nova etapa que comencen.

IMG_1506 IMG_1604

Celebrem la Diada de Sant Jordi 2015

La Festa de Sant Jordi té molta tradició a l’escola Magraners. Cada curs pensem fòrmules noves per fer-la interessant al nostre alumnat i a la nostra comunitat educativa. Aquest curs hem organitzat molts actes (parada de llibres i roses de l’AMPA a la plaça Joan XXIII; roses fetes a plàstica pel CS; l’alumnat de 5è ha contat un conte a CI i EI; hem fet bibliopati; un intercanvi de llibres vells entre els/les alumnes, CM ha recitat rodolins i poemes … I altres activitats que podeu veure a les fotografies que us adjuntem.

Per veure més fotos, anar al recull de fotos de l’escola, o clicar aquí.

La màgia de la música (abril 2015)

Avui,15 d’abril del 2015, la sra. Teresina Jordà, acompanyada per la seva filla, Verònica Jordà, ens ha fet un recital musical a tots els alumnes de primària. Aquesta activitat musical porta per nom ” la màgia de la música per als infants de Lleida“. Ha estat una activitat molt didàctica i molt divertida, el nostre alumnat s’ho ha passat molt bé i ha participat molt.

Comiat del segon trimestre

Avui, hem celebrat la festa de comiat del segon trimestre (Vacances de Setmana Santa). Tot l’alumnat de l’escola ha participat en una jornada d’agermanament, en la que els grans han apadrinat els més petits i han fet diverses activitats amb ells (a la recerca dels ous de Pasqua i jocs tradicionals, al pati de l’escola). A la tarda ens hem menjat les mones que havien fet totes les classes i hem fet altres activitats):

L’hort a la primavera

Fa uns dies que som a la primavera i el nostre hort està ple de conreus (cebes, alls, espinacs, faves, enciams, bledes, cols…).Amb el bon temps comencen a sortir les primeres flors dels arbres fruiters i la natura esclata plena de vitalitat. Aviat podrem collir els conreus de tardor i començarem a plantar verdures i hortalisses de primavera.

Per veure més fotos, anar al recull de fotos de l’escola, o clicar aquí.

Plantem arbres al pati (febrer de 2015)

Avui, dia 18 de febrer de 2015, l’alumnat de primer i sisè han plantat 4 arbres al pati. Bé, es tracta d’uns arbustos anomenats “ligustrum japonicum” (Aligustre del Japón, Troana). Són de creixement ràpid i s’utilitzen molt a la ciutat de LLeida.