DOCUMENTS_ CURS 2017- 2018

REF: MIGDIADA NENS P3 – LLUMS DEL NORD

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir del dimecres dia 3 d´abril els nens/es de P3 ja no faran la migdiada, tots els vostres fills han acceptat l’activitat amb naturalitat i ha sigut un moment especial per tots ells/es. Creiem ara ja, que aquest hàbit tan saludable, amb l’arribada del bon temps i veien que ells mateixos ens demanen no fer-la i molts dies ja no dormen, trobem convenient començar a un ritme més participatiu al temps del migdia, amb les activitats i propostes del menjador.

Servei de menjador de l´escola Llums del Nord

——————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Benvolgudes famílies,

Els dies del 17,18, 19, 22, 23 de gener, es fa la setmana blanca a l´escola, el menjador funcionarà amb normalitat, els nens/es que no l´utilitzin aquests dies el servei l´abonament és del 100% des del primer dia, aquest es realitzarà en la factura del mes de febrer. En cas de no utilització del servei, ens ho podeu comunicar via Whatsap T. 629 88 62 39 o bé retornant aquest full en l´ agenda abans del 17/01

L´alumne…………………………………………………………………………………………….., NO utilitzarà el servei de menjador

NO l´utilitzarà els dies ………………………………………………………………………….

Pare/mare o tutor legal

Invitació_Mengem_dAquí_bloc

1_INFORMACIÓ,  SERVEI DEL MIGDIA ESCOLA LLUMS DEL NORD_17 18

2_FITXA INSCRIPCIÓ_MENJADOR 2017 – 2018

3_FITXA INSCRIPCIÓ PERSONAL DOCENT

Benvolgudes famílies

Recordar-vos que des del menjador de l’escola donem continuïtat a les tasques d’higiene bucal dels vostres fills. Proporcionant un espai, un temps i una atenció directa perquè els nens i les nenes es puguin raspallar les dents després de dinar. Aquesta acció deixa de ser eficient si els utensilis que es fan servir no estan en perfecte estat de neteja com de conservació. És per això que, com a novetat, cada dia us tornem el necesser amb el raspall i la crema dentífrica, i que cal que feu una revisió del seu estat perquè comproveu que es poden fer servir el proper dia sense risc per a la salut de l’infant. Recomanem la neteja dels estris i la posterior conservació un cop estiguin perfectament eixuts o si cal canviar-los.Només així podrem garantir una perfecta higiene bucal.

• En cas de voler que el vostre fill/a es renti diàriament les dents i per a portar control,  cal que ens ho comuniqueu per escrit en l´agenda del menjador els nens/es d´infantil i via whassap (629 88 62 39).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

respall dents

CODI_LA CAIXA_TIQUETS_ USUARIS ESPORÀDICS