DOCUMENTS_ CURS 2018- 2019

2_FITXA INSCRIPCIÓ_MENJADOR 2018 – 2019

3_FITXA INSCRIPCIÓ PERSONAL DOCENT

Benvolgudes famílies

Recordar-vos que des del menjador de l’escola donem continuïtat a les tasques d’higiene bucal dels vostres fills. Proporcionant un espai, un temps i una atenció directa perquè els nens i les nenes es puguin raspallar les dents després de dinar. Aquesta acció deixa de ser eficient si els utensilis que es fan servir no estan en perfecte estat de neteja com de conservació. És per això que, com a novetat, cada dia us tornem el necesser amb el raspall i la crema dentífrica, i que cal que feu una revisió del seu estat perquè comproveu que es poden fer servir el proper dia sense risc per a la salut de l’infant. Recomanem la neteja dels estris i la posterior conservació un cop estiguin perfectament eixuts o si cal canviar-los.Només així podrem garantir una perfecta higiene bucal.

• En cas de voler que el vostre fill/a es renti diàriament les dents i per a portar control,  cal que ens ho comuniqueu per escrit en l´agenda del menjador els nens/es d´infantil i via whassap (629 88 62 39).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

respall dents

CODI_LA CAIXA_TIQUETS_ USUARIS ESPORÀDICS