Castanyada curs 2016/2017

Aquest curs celebrem la castanyada el dia 27 d’octubre, com s’ha vingut fent els últims anys l’AMPA ofereix als nens i nenes de l’escola coca i xocolata. Enguany l’AMPA  ofereix a les famílies per 1,50 euros COCA, XOCOLATA i CASTANYES. Per les famílies que ho desitgin hi haurà venda anticipada de tickets que es farà  els dies 17,18, i 19  d’octubre a les 12 hores i a les 17 hores a l’entrada de l’escola. Per les famílies de transport podreu comprar els tickets entre les 17 hores i les 17:30, els mateixos dies a la parada de la plaça Barcelona, intenteu portar l’import just, hi haurà una persona de l’Ampa.

AMPA ESCOLA LLUMS DEL NORD

L’AMPA (Associació de mares i pares d’alumnes) és una associació sense ànim de lucre integrada per mares i pares d’alumnes, la inscripció a la mateixa és voluntària i s’hi pot pertànyer com a associat durant el temps que els fills estiguin al centre escolar. L’AMPA s’integra dintre de l’estructura organitzativa de l’escola. Les persones que en formen part s’encarreguen d’organitzar diferents activitats relacionades amb l’educació dels seus fills i ho fan amb la finalitat d’apropar-se més a l’escola, donant suport al seu model educatiu.

L’AMPA consta d’una junta directiva i de l’Assemblea d’associats. Les decisions de l’AMPA es prenen amb el consens de tots els membres de la Junta.

La Junta directiva actualment és: president:Jofre Calduch, vicepresidenta: Susana Sánchez, secretària: Laia Vila, tresorera: Sonia Domingo i vocals: Eli Blanich, Eli Cot, Sandra Castillo, Núria Comerma, Oriol Barceló, Dani Marcos i Montse Segura.

L’Assemblea d’associats són tots els pares i mares que han pagat la quota de soci de l’AMPA.

Les accions portades a terme per l’AMPA durant el curs 2014-2015 han estat:
– Reunions bimensuals de la Junta directiva.
– Reunions trimestrals amb els representants de la FAPAC
– Coordinacions amb l’escola per saber les demandes i necessitats dels alumnes i col·laboració amb les diferents accions en les que se’ns requereix la nostra ajuda.
– Assemblea general amb els socis de l’AMPA
– Aportació econòmica per a tots els socis a l’activitat de piscina, patinatge i hipica de l’escola
– Berenar de castanyada per a tots els nens de l’escola.
– Venta de loteria.
– Primera parada de venta de roba i joguines de segona mà.
– Aportació en els regals del tió i reis i fotos de grup per a tots els nens de l’escola.
– Aportació econòmica per a tots els socis a l’activitat d’esquí de l’escola.
– I Quina de l’AMPA de l’escola
– Col·laboració en la carrossa de carnestoltes.
– Segona parada de venta de roba de segona mà.
– Sopar de la nit de primavera per a tots els socis.
– Venta de roses i llibres de segona mà per Sant Jordi.
– Aportació econòmica per a tots els socis a les colònies de l’escola.
– Botifarrada a la festa de final de curs i venta de begudes durant la festa.
– Aportació a l’escola d’una pissarra digital.

La quota de l’AMPA és de 30 € per un fill, 50 € per a dos fills i 65 € per a tres o més fills a l’escola.

Durant el curs demanem la col·laboració dels pares i mares en les diferents accions que es porten a terme, donat que entre tots fem que l’AMPA sigui possible.

Us volem animar a fer-vos socis actius de l’AMPA, donat que mentre més persones siguem a la junta, més diversitat d’opinions i idees hi podrà haver.

Per contactar amb els membres de la junta: ampa.llumsdelnord@gmail.com

Una resposta a AMPA

1. Bona tarda.
    Som el Club Esportiu Cerdanya Pirineus.
    Us voldríem informar que a falta de la promoció de cros escolar a la Cerdanya (entre altres esports), nosaltres mateixos hem creat un Circuit de Cros i Duatló escolar pel curs 2016/2017.
    Ens agradaria poder difondre aquesta notícia i el cartell del circuit al màxim d’escoles i pares/mares possibles.
    4 març : cros nocturn Bolvir (17h)
    11 març: cros sobre neu a Pista llarga (la Molina) 18h
    1 d’abril: II Jornada de l’esport de muntanya a Bellver+ cros escolar. Tot el dia
    30 abril: Duatló escolar a Bellver 11.00h
    14 maig: Duatló escolar a Bolvir. 17.00h
    Seran unes curses a 2-3 € el dorsal però es demanarà que estiguin mutualitzats al Consell Comarcal. Nosaltres mateixos ho podrem tramitar el dia de la cursa per 6 €.
    La nostra idea evidentment no és treure diners a través d’això, sinó promocionar l’esport com l’atletisme a les escoles i a la Cerdanya.
    Moltes gràcies.