LA COMISSIÓ DE MEDI ESTRENA NOU LOGOTIP

Fa uns dies que la Comissió de Medi va proposar, en una reunió de delegats, canviar el logotip que fa referència als projectes i activitats relacionades amb el medi ambient i amb el programa d’escoles verdes.

Després que els delegats ho expliquessin a tots els seus companys/es cada nen i nena va dissenyar el seu logotip per participar al concurs.

Tots els alumnes van demostrar tenir una gran creativitat de manera que els logotips van ser d’allò més bonics i originals.

Tots els logotips exposats a l’entrada de l’escola

Els finalistes van ser la Nàdia de sisè, la Lucía d’EI-5 i la Júlia de quart. Finalment el logotip guanyador va ser el de la Júlia. Des de l’escola agraim la participació de tots els alumnes i els felicitem pel treball realitzat.

Logotips finalistes i guanyador (al centre de la imatge)

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, concursos, Medi Ambient, Valors, Visual i Plàstica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.