GUANYADORS AL II CONCURS NARRATIU

Durant aquest primer trimestre, els alumnes de cinquè de l’escola han participat al II Concurs Narratiu organitzat per l’Ajuntament i la Fundació Dr. Grau. Tots ells van treballar la tècnica narrativa del conte, el van escriure amb l’ordinador, varen crear les il·lustracions i, finalment, van elaborar uns bonics llibres il·lustrats que, tots ells, es van presentar a concurs.

alumens cinquè

Alumnes de cinquè amb els premiats i els cartells amb les portades dels contes guanyadors

El passat diumenge 15 de desembre, dins dels actes de la Fira de Santa Llúcia es van entregar els premis i aquests són els GUANYADORS i les obres premiades:

Premi de Narració i Il·lustració: Nàdia Huix per “La nit terrorífica”

Premi de Narració: Júlia Roma per “El bosc màgic”

Premi d’Il·lustració: Gerard Gall per “La formiga que robava”

Si els voleu veure, els tres treballs guanyadors estaran exposats a la biblioteca del poble.

Tots els nois i noies de cinquè s’hi van esforçar molt i van sorgir obres de gran qualitat tan a nivell narratiu com de dibuix i presentació artística. A tots doncs…MOLTES FELICITATS!

guanyadors concurs narratiu

En Gerard, la Júlia i la Nàdia, els tres alumnes guanyadors ensenyant la reproducció de les portades dels contes.

Aquest article ha estat publicat en activitats, alumnes, concursos, general, poble, Visual i Plàstica. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.