UN REGAL AL PATI DE L’ESCOLA

Aquest matí, tan bon punt arribar a l’escola, els nens i nenes s’han trobat amb una gran sorpresa: un regal inesperat al pati d’Educació Infantil.

Els Reis Mags, abans de marxar cap a Orient, no s’han oblidat de passar per la nostra escola!

Alguns han intentat endevinar-ne el contingut per la forma i amb una mica d’imaginació però no ha sigut fins a l’hora del pati que ho han pogut descobrir amb els seus propis ulls:

UNA NOVA CASETA per fer volar la imaginació!

A més a més, també han pintat de colors les xarranques del pati de Cicle Inicial.

La carta als Reis la va fer l’AMPA de l’Escola i l’Ajuntament els hi va donar un cop de mà! Moltes gràcies!!!

Tot plegat, ha fet que els nens i nenes hagin gaudit d’allò més jugant al pati!

Aquest article ha estat publicat en alumnes, famílies, general. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.