HAPPY WEEK

happy-week1

Un any més des de la comissió d’anglès es va organitzar una setmana (del 21 al 25 de febrer de 2011) dedicada a l’aprenentatge i l’ús de la llengua anglesa en situacions comunicatives, divertides i de joc sota el nom de “HAPPY WEEK” (setmana feliç).

Des de P3 fins a 6è els alumnes van participar en diferents activitats: van poder veure obres de teatre en anglès “The Ugly Duckling” i “A Big Bang”, van transformar-se en actors representant una obra de teatre, van fer jocs, treballs, van veure cinema i van treballar les emocions. Al mateix temps també van aprendre continguts d’altres àrees treballant els colors i els nombres, el dia i la nit, les constel·lacions, la terra i les estacions i el sistema solar.

Totes les activitats es van adaptar al nivell i l’edat dels alumnes.

THE UGLY DUCKLING (L’ANEGUET LLEIG)

THE SHOW (Representació d’una obra sobre la Terra i el Sistema Solar)

WORKSHOP (Taller de pintar ous)

EMOTIONS (Ingredients per fer una bona abraçada)

FISHING DUCKS (Continguts matemàtics pescant ànecs)

A BIG BANG

Més informació al bloc d’anglès de l’Escola: ENGLISH TIME clicant AQUÍ.

Aquest article ha estat publicat en activitats, anglès, festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.