Visita al Museu del Mar de 4T

Els alumnes de 4t de Primària hem anat al Museu del Mar de Lloret. Quan hem arribat la monitora ens ha explicat que la casa era l’antiga residència dels Garriga, una família que va anar a fer fortuna a Amèrica. Aleshores vam fer un recorregut per la casa-museu i vam poder observar les vistes de Lloret des de la terrassa, com eren els vaixells, el procés de construcció i reparació i els diferents tipus que hi havia i els productes que transportaven els vaixells. Seguidament, vam fer un treball en grup on havíem de contestar diverses preguntes cercant-les per les diferents estances del museu. Un cop finalitzada l’activitat, vam anar a esmorzar a la platja i vam fer el pati allà mateix on ens ho vam passar genial i vam fer fotos la mar de divertides!
20170329_105447 [800x600]

Quart anem al Museu Egipci!

Els alumnes de quart hem anat a visitar el Museu Egipci de Barcelona. Hem vist estàtues de deus i faraons, jeroglífics, joies, sarcòfags, mòmies, … Hem après quines eren les seves creences i costums i finalment hem fet el taller de mòmies que consistia en l’elaboració d’un quadern de treball i l’escenificació del ritual de momificació. Abans de tornar a l’escola hem anat a dinar i a jugar al parc de Mataró. Hem descobert moltes coses interessants de l’antic Egipte i ens ho hem passat molt bé jugant al parc. Ha sigut un dia fantàstic!
IMG-20170406-WA0015 [800x600]