Pesa com un ou de dinosaure?

Els nens/es de P5 hem treballat els dinosaures. Ara sabem que un ou de dinosaure pesava aproximadament un quilo. Així que, ens hem posat a treballar les mates i a comparar un munt de coses per saber si pesaven igual, més o menys que un ou de dinosaure, és a dir un quilo… També, ens hem fet fotos!
IMAG2204 [800x600]

Els nens i nenes de 5è visitem TV3!

Els alumnes de 5è hem visitat els estudis de TV3. Hem pogut observar aspectes del funcionament dels estudis de televisió que desconeixíem totalment, com es realitza un programa en directe, quins programes tenen públic… També hem visitat els diferents edificis dels estudis on es realitzen diverses tasques.
Finalment per gaudir d’un dia fantàstic, hem fet parada al parc Francesc Macià 20170418_123447 [800x600]per dinar de meravella.