Sortida a Púbol dels nens i nenes de Cicle Inicial

Els nens i nenes de cicle inicial vam anar a visitar El Castell Gala Dalí de Púbol. Aquest edifici medieval el va comprar i restaurar en Salvador Dalí pensant en la Gala, la seva dona, que li va regalar per a què tingués un lloc per descansar.
Al castell vam veure molts treballs artístics d’en Dalí, com pintures, i algunes figures i estàtues. La imaginació de l’artista impregnava tots els racons del castell. Varem gaudir molt coneixent la seva obra.

LA SETMANA DELS INVENTS!

La setmana passada, els nens i nenes d’infantil vam treballar els invents. Ens vam organitzar per tallers on hi havien nens i nenes barrejats de P3, P4 i P5.
Els quatre tallers que vam realitzar són: la fotocopiadora, el tint, els imants i el telèfon.
Mireu, mireu que bé que ens ho vam passar! Ens van agradar moltíssim!

ELS NENS I NENES DE QUART FEM UN CIRCUIT DE CARS!!

Durant aquest curs els nens i nenes de quart, treballarem l’educació vial a l’escola. És per aquest motiu, que el passat dijous 20 de febrer ens van convidar a fer un circuit de cars al pavelló del Molí. A priori dos policies locals de Lloret ens van fer una breu explicació, sobre com ens hem de comportar quan som vianants o quan anem circulant per la via pública. Tot seguit vam pujar als cars per grups, i mentre uns conduíem els altres representàvem vianants.
Va ser molt divertit poder gaudir d’aquesta experiència!

EL NENES I LES NENES DE 3r FEM ENDEVINALLES!

Els nens i les nenes de tercer hem estat treballant les endevinalles. Ho hem fet d’una manera especial: hem fet d’escriptors!! Cadascú de nosaltres s’ha inventat una endevinalla i ha fet el dibuix. Després les hem ajuntat totes i hem creat el nostre propi llibre d’endevinalles! I com a bons escriptors que som, hem anat a presentar el nostre llibre a les classes dels més petits de l’escola. Els nens i nenes d’Infantil ens han escoltat amb moltes ganes i han encertat molt bé les endevinalles que els hem llegit.

CICLE MITJÀ ANEM A L’AQUARIUM!

Dimarts 18 de febrer, els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió a l’Aquarium. Només arribar a Barcelona vam esmorzar i després vam començar l’activitat. Primer de tot vam fer una visita guiada per tot l’aquari. Vam aprendre moltíssim!!! I vam veure coses sorprenents: aquaris mediterranis i tropicals, peixos verinosos i agressius, i fins i tot taurons!!
Després de la visita vam fer un taller per aprendre moltes coses relacionades amb els taurons. Vam fer de científics per resoldre un cas com els investigadors! Va ser molt emocionant!!!
Per acabar la sortida vam dinar allà mateix i després cap a l’escola!
Va ser una dia molt divertit!

ELS NENS I NENES DE 5È ANEM A LA BIBLIOTECA

El passat 24 de gener els alumnes 5è vam anar a visitar la biblioteca de Lloret.
Vam poder conèixer de primera mà el funcionament d’una biblioteca, com funciona el préstec de llibres i com estan organitzats. També ens van explicar com podem fer-nos el carnet de la biblioteca i quin és el seu ús.
Per acabar la visita vam fer una activitat on havíem de buscar una informació específica en llibres de diferents seccions.