Archive for 20 juny 2017

3r A TREBALLEM LES FASES DE LA LLUNA

Sortida al Manol

0

Gràcies als Amics del Manol i Palol Sabaldòria, avui els i les alumnes de 4t hem pogut fer un recorregut pel riu Manol i conèixer de ben a prop la flora i la fauna típica del bosc de ribera. Els coneixements d’en Xavi i la Montse han fet que avui fos una sortida d’aprenentatge i lúdica alhora.

Exposicions orals de les nostres maquetes 3r

0

Aquesta és na petita mostra dels treballs que hem realitzat a l’àrea de medi. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses!
Coneixeu els diferents tipus de paisatge i les seves característiques? Els nens i nens de 3r ho saben molt bé! Mireu, mireu…

“Sports Song” Videoclip 4rtA

0

Amb els nens i nenes de 4t hem estat treballant els diferents esports i hem preparat un videoclip per donar la benvinguda a les vacances. Us presentem el videoclip “Sports Song” dels alumnes de 4tA.

Enjoy the summer!