Visita al Teatre-Museu Dalí

0

A 3r estem treballant en Salvador Dalí, tant la seva vida com la seva obra. Elaborem dibuixos, composicions, fem dibuix natural… d’una manera ben particular: la nostra, la de la mirada d’una criatura de 8 o 9 anys.
Per això ens ha fet tanta il-lusió visitar el seu museu. De fet hem gaudit dins l’obra surrealista més gran que existeix.

5è JUGA AMB ELS ACCENTS !!!

Reciclem paper a 2n

0

Mireu que bé que ens ho hem passat fent paper reciclat!!!

Ràdio Vilafant entra a Les Mèlies amb en Víctor Grau

0

Per acabar amb el projecte del nostre municipi que estem treballant a 3r, hem convidat a en Víctor Grau col·laborador de ràdio Vilafant. Ens ha explicat una mica la història de la ràdio i quines són les tasques de les persones que hi treballen i/o col·laboren.
Un plaer que un exalumne de Les Mèlies torni a les aules essent-ne el protagonista. Moltes gràcies Víctor!

Carnaval, carnaval…

0

Com cada any el rei Carnetoltes ens ha animat el mes de febrer. Aquesta vegada el tema ha estat els jocs de taula. Cada nivell o cicle ha elaborat una disfressa per poder gaudir de la festa.
Hem fet un recull de les fotografies que resumeixen la celebració i un muntatge de vídeos per tal que pogueu tornar a gaudir de les passades dels i les alumnes d’educació infantil i les coreografies de l’alumnat de primària.
Que comenci l’espectacle!!!!

L’alcaldessa ens visita

0

Aprofitant que estem duent a terme el projecte del nostre municipi, hem convidat a la nostra alcaldessa a l’escola per tal que ens expliqués tot allò que no sabíem de l’organització de l’Ajuntament. La Consol Cantenys ens ha fet una explicació ben entenedora de com funciona l’Ajuntament i de com s’organitzen per a realitzar les seves tasques.
Moltes gràcies Consol!

FLIPPED CLASSROOM- 2n de cicle inicial

Hola alumnes i famílies!

A segon ens iniciem en les “FLIPPED CLASSROOM”, una manera de preparar la feina a la inversa.

Us convidem a què mireu el vídeo i prepareu 5 preguntes estrella pel dijous 15 de febrer.

Endavant!

Les mestres de segon

Taller de medi de 4tA

0

Ja hem finalitzat els vídeos dels tallers de medi natural. Esperem que us hagin agradat molt!
Us convidem a que deixeu els vostres comentaris!

Poemes a 4t

0

Aquest any, per poder obtenir la sorpresa que amagava el Calendari d’Advent, els nens i nenes de 4t havien de recitar un poema de Nadal. Malgrat hem aribat a carnaval, sempre és bon moment per gaudir de la poesia.Els voleu escoltar?

El dia de la Pau a Educació Infantil

0

El dimarts 30 de gener  a l´escola vam celebrar el dia de la Pau. Vam explicar contes de la pau i vam parlar sobre què comportava la Pau: No barallar-nos, ésser tots amics, compartir les joguines i moltes coses més. Durant aquest dia també vam realitzar diferents activitats a l´aula. Ho vam passar molt bé!.