Internet segura: Xerrada dels mossos d’ esquadra

0

Aquesta setmana, per als alumnes de cicle superior,  ens han vingut a visitar els mossos d’ esquadra . El propòsit ha estat donar resposta  i prevenir  les necessitats que tenim davant l’ ús de les xarxes socials. Ha estat molt interessant i ens hem conscienciat més de com hem d’ utilitzar internet , perquè sigui segura.

Un tomb per la història

0

El curs passat, els alumnes de 4t vam elaborar unes maquetes sobre diferents etapes de la història. Ara que ens hem fet més grans aprofitem per exposar-les a la resta de la classe. Aquí podeu veure com ens van quedar.

Una aventura molt animal

0

Dijous 11 d’octubre l’alumnat de 3r de l’escola vam anar a passar el dia a Molló Parc. Allà vam poder visitar el parc,  veure molts animals i aprendre moltes coses d’ells. A la tarda també vam elaborar una petita manualitat per recordar la nostra estada al parc dels Pirineus. Us encantarà! 🙂

Actualització cançons Frankenstein CICLE SUPERIOR

P4: Sortida a la “Frutícola Empordà” de Sant Pere pescador

0

El passat dijous dia 27 de setembre, els nens i nenes de P4 vam anar d´excursió a la “Frutícola Empordà” de Sant Pere pescador. La sortida va ésser matinal. Prèviament vam anar a visitar el camp de pomeres i allà vam poder veure el procés de recollida de pomes. A continuació, l´autobús ens va acostar a la Cooperativa, la qual vam visitar. Ens ho vam passar molt bé!.

Recitamos

Aquaris a les aules de 4t

2

Després d’unes vacances a la Garrotxa, la Daurada ,en Foguet, la Perla i en Taronget tornen a les nostres aules per ajudar-nos a crear un ambient relaxat i agradable i per fer-nos agafar responsabilitats en la cura d’animals. Benvinguts i benvingudes!

SETMANA DE LA MOBILITAT

0

La setmana del 16 al 22 de setembre, ha tingut lloc la Setmana Europea de la mobilitat i sostenibilitat. La nostra escola, també l’ha celebrat fent diferents activitats. Una d’ elles ha estat muntar un circuit de bicicletes per als nens de P5 i 2n on els nens de sisè han fet de monitors.

Fem escultures per decorar el nostre municipi

1

Des de fa molts anys a l’escola Les Mèlies treballem l’art com a projecte transversal de P3 fins a 6è. Degut a la importància que donem com a escola, al projecte de visual i plàstica, hem decidit escollir-lo per la decoració de les bicicletes.
De totes les activitats que es fan durant la setmana de la mobilitat, sota el lema ‘Una bicicleta, un vehicle’, P4 i 4t hem participat en el taller de decoració de bicicletes.
Un dels artistes que treballem a educació infantil és Kandinsky, entre d’altres, i al cicle mitjà es treballa Dalí i Picasso. És per aquest motiu que els i les nostres alumnes han representat les obres més importants d’aquests artistes a les bicicletes.
Per acabar, volem agrair la col•laboració de les tutores de P4 i 4t, de la mestra de música i de l’ajuda de la Maria Palmada.

TEATRE EN ANGLÈS 24 D’OCTUBRE

0

Aquest any veurem les següents obres de teatre:

CICLE INICIAL: Little red

CICLE MITJÀ: Snow white

CICLE SUPERIOR: Frankenstein

Per tal de gaudir-les encara més, aquí teniu les cançons que sonaran a cada representació.