Fem escultures per decorar el nostre municipi

0

Des de fa molts anys a l’escola Les Mèlies treballem l’art com a projecte transversal de P3 fins a 6è. Degut a la importància que donem com a escola, al projecte de visual i plàstica, hem decidit escollir-lo per la decoració de les bicicletes.
De totes les activitats que es fan durant la setmana de la mobilitat, sota el lema ‘Una bicicleta, un vehicle’, P4 i 4t hem participat en el taller de decoració de bicicletes.
Un dels artistes que treballem a educació infantil és Kandinsky, entre d’altres, i al cicle mitjà es treballa Dalí i Picasso. És per aquest motiu que els i les nostres alumnes han representat les obres més importants d’aquests artistes a les bicicletes.
Per acabar, volem agrair la col•laboració de les tutores de P4 i 4t, de la mestra de música i de l’ajuda de la Maria Palmada.

TEATRE EN ANGLÈS 24 D’OCTUBRE

0

Aquest any veurem les següents obres de teatre:

CICLE INICIAL: Little red

CICLE MITJÀ: Snow white

CICLE SUPERIOR: Frankenstein

Per tal de gaudir-les encara més, aquí teniu les cançons que sonaran a cada representació.

TALLERS D´EDUCACIÓ INFANTIL (CURS 17-18)

0

A continuació us mostrem un recull dels tallers que hem realitzat aquest curs a Educació Infantil. Són els següents: Aula fosca, Psicomotricitat, cuina, fang,  jocs matemàtics, disfresses, plàstica (pintar pedres), fang, joc simbòlic (botiga “Ca la Susi”), passejada amb la fada Brigitte i música. Esperem que el video us agradi!.

Activitats últim dia de curs 2017-2018

0

Així de bé ens ho vam passar amb els jocs que ens van preparar els alumnes i les alumnes de 6è. Moltes gràcies!

També podreu veure fotos del seu comiat de l’escola. Molta sort a l’institut!

BON ESTIU A TOTHOM!!!!

=)

L´hortet d´educació infantil

0

Us presentem l´hortet cultivat pels nens i nenes de P3, P4 i P5. Hi hem  anat durant les estones de ciències 3-6. Hem plantat enciams i cebes i els hem recollit quan han estat a punt. Esperem que us agradi!.

Apadrinament LECTOR. curs 2017-18

0

Aquí us deixem una petita mostra de les moltes estones que hem passat junts padrins/es i fillols/es i en les què hem gaudit plegats del plaer de la lectura.

El vincle padrí/na – fillol/a ben segur que romandrà als nostres cors per sempre!
Felicitats nois i noies, noiets i noietes per la feina ben feta!

Una abraçada!

PROJECTE ERASMUS +

0

Alumnes de 3r d’ ESO i alumnes de 5è han participat en una activitat del Projecte Erasmus +.L’ objectiu és compartir experiències , en aquest cas ha estat una activitat vinculada amb l’ esport de la bicicleta. Agraïm als alumnes de 3r d’ Eso la seva col·laboració.

Ens pintem la cara a infantil

0

Durant aquesta última roda de tallers, hem pogut jugar i gaudir també amb la incorporació dels nens de P3. Mireu que guapos i guapes ens hem posat!

LES NOSTRES COLÒNIES DE 6è !!!

0

Estem ja acabant el curs i sobretot la nostra estada a Les Mèlies.D aquesta manera ens acomiadem de la nostra escola des de que vam començar a P3 fins ara. Molts d’amics i emocions hem viscut , alhora que hem après. Aquí us deixem petits moments de les nostres colònies, a on hem gaudit molt entre tots.Fins sempre !!!!

5è participa en el II Congrés del Recerkids

0

5è ha compartit els resultats de la recerca dels seus projectes amb altres escoles,amb les temàtiques : Per què quan correm ens ve flat ? i Com pot ser que tinguem sucre a la sang si no prenem sucre ? en el II Congrés de Recerkis . Ha estat una experiència plena d’ emocions i sorpreses.