L´hortet d´educació infantil

0

Us presentem l´hortet cultivat pels nens i nenes de P3, P4 i P5. Hi hem  anat durant les estones de ciències 3-6. Hem plantat enciams i cebes i els hem recollit quan han estat a punt. Esperem que us agradi!.

Apadrinament LECTOR. curs 2017-18

0

Aquí us deixem una petita mostra de les moltes estones que hem passat junts padrins/es i fillols/es i en les què hem gaudit plegats del plaer de la lectura.

El vincle padrí/na – fillol/a ben segur que romandrà als nostres cors per sempre!
Felicitats nois i noies, noiets i noietes per la feina ben feta!

Una abraçada!

PROJECTE ERASMUS +

0

Alumnes de 3r d’ ESO i alumnes de 5è han participat en una activitat del Projecte Erasmus +.L’ objectiu és compartir experiències , en aquest cas ha estat una activitat vinculada amb l’ esport de la bicicleta. Agraïm als alumnes de 3r d’ Eso la seva col·laboració.

Ens pintem la cara a infantil

0

Durant aquesta última roda de tallers, hem pogut jugar i gaudir també amb la incorporació dels nens de P3. Mireu que guapos i guapes ens hem posat!

LES NOSTRES COLÒNIES DE 6è !!!

0

Estem ja acabant el curs i sobretot la nostra estada a Les Mèlies.D aquesta manera ens acomiadem de la nostra escola des de que vam començar a P3 fins ara. Molts d’amics i emocions hem viscut , alhora que hem après. Aquí us deixem petits moments de les nostres colònies, a on hem gaudit molt entre tots.Fins sempre !!!!

5è participa en el II Congrés del Recerkids

0

5è ha compartit els resultats de la recerca dels seus projectes amb altres escoles,amb les temàtiques : Per què quan correm ens ve flat ? i Com pot ser que tinguem sucre a la sang si no prenem sucre ? en el II Congrés de Recerkis . Ha estat una experiència plena d’ emocions i sorpreses.

Colònies P5

0

Els passats dies 22 i 23 de maig els alumnes de P5 vam anar de Colònies a Can Sans de Fellines. Vam compartir bones estones amb els nostres amics i vam realitzar activitats interessants. Aquí us mostrem aquest video. Esperem que us agradi!

Sortida a Marineland: P4

0

El passat dia 18 de maig, els nens i nenes de P4 vam anar a Marineland. Com que havíem acabat el projecte sobre “Els dofins”, volíem veure´ls molt d´aprop per poder comprovar tot el que havíem après. Va ésser molt emocionant, ja que, a més de veure´ls, els vam poder tocar.

&rel=0

P3 visita la Granja “La perdiu” de Cabanes

0

El passat divendres 2 de juny, els nens i nenes de P3 vam visitar la Granja “La perdiu” de Cabanes. Vam veure i tocar aus, cabres, ponnies, i conills. Vam dinar allà i, per la tarda ens van preparar un taller de galetes. Va ésser molt divertit!.

Espaiaventura 4t

0

Abans de finalitzar la nostra aventura de cicle mitjà anem a cremar les nostres energies a Espai Aventura. Rocòdrom i tirolina, circuit pels arbres, caiac, patinets de muntanya, tir amb arc… i molta diversió!