BONES FESTES!!!

bon nadal 2014

Tots els nens, les nenes i les mestres d’Educació Infantil us desitgem unes BONES FESTES!!!

HAN VINGUT ELS PATGES!!!

Ahir dijous 19 de desembre vam tenir una sorpresa molt bona, vam anar tots els nens i nens d’infantil al teatre, de cop i volta vam escoltar uns tambors i sabeu qui va venir………….ELS TAXEKS AMB ELS PATGES!!!!
Totes les nenes i els nens els hi vam donar la carta, els hi vam recitar el poema i els hi vam cantar cançons.
Va ser una tarda molt especial!!!

BONES FESTES A TOTHOM!!!

PATGES A L'AULET
Publicat dins de General | Deixa un comentari

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’AULET!!!!

Dilluns 19 de Desembre el Calendari d’Advent ens va deixar un missatge que deia: Ha arribat el Tió a l’escola!!! Tots els nens i nenes d’Infantil vam sortir al pati a buscar-lo i aquí teniu un petit recull de fotos.

TIÓ A L'AULET!!!

UN NADAL COM CAL!

teatre

Com ja molts sabeu, divendres dia 13 de Desembre els nens i les nenes de la classe Matisse i O’keeffe faran una obra de teatre!!!!
Al matí la representaran per a tots els nens i nenes de l’escola a les 10h i al vespre a les 20:30h serà obert a tot el públic.

Aquí teniu els protagonistes:

PIRATES : ROC, CATERINA, MAR, ALEIX, UXÍA, ANNA, IRINA
PASTORETS I PASTORETES DE LA MUNTANYA : AMY, ABDOULAIE, ÈRIC, ESTHER, BRU, ISONA, CLARA
ARBRES DE NADAL : CARLA, AFRA, MARIA BOUSO, BERTA G, MAR G, JAZMINA, NORA, ALBA
ANIMALS :
• GALL : ISAI
• GALLINES : ALEXANDRA, FATOUMATA
• GALLS D’INDI : ADRIÁN, RAUL
• PORCS : NOÈLIA, YZAN
• MOSQUES : MARC S, ADRIÀ
EL PESSEBRE VIVENT :
• PASTORETS I PASTORETES : HELGA, TAMARA, ESTERA
• PASTOR/CAGANER : MARC Z
• PESCADORS : LAKAMI, IKRAM
• PARE : NIL
• MARE : IMANE
CUINERS I CUINERES : BERTA PI, ANDREEA, NICU, GISELLE, CRISTINA,
MARIA O, JÚLIA, EDUARD

US HI ESPEREM!!! DESITGEM QUE US AGRADI MOLT!!!

EXCURSIÓ A CAN SANS DE FELLINES

ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM ANAR D’EXCURSIÓ A LA CASA DE COLÒNIES CAN SANS DE FELLINES. ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ FENT ELS TALLERS DELS CINC SENTITS. AQUÍ TENIU UN PETIT RECULL DE FOTOGRÀFIES.

EXCURSIÓ A CAN SANS DE FELLINES

EDUCACIÓ INFANTIL

US PRESENTO A TOTS EL NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL. AQUEST ANY HEM ESCOLLIT PINTORS PEL NOM DE LA CLASSE:

P3 ANNA: POLLOCK.

P3 BERTA: MIRÓ.

P4 SILVIA: HUNDERTWASSER.

P4 SÓNIA: DELAUNAY.

P5 DOLORS: O’KEEFFE.

P5 MARIA: MATISSE

CIMG0198CIMG0194CIMG0188CIMG0192CIMG0181CIMG0178

Bon-inici-de-curs

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Benvolgudes famílies les mestres d’Educació Infantil us desitgen un bon estiu.  Gaudiu molt de les vacances amb els/les vostres fills/es.

BLAT DE MORO P5 (2013)

ELS NENS I LES NENES DE P5 HEM PLANTAT BLAT DE MORO. EN UN POT DE IOGURT HEM POSAT TERRA, DESPRÉS HEM FET UN FORAT AMB EL DIT I LI HEM TIRAT UNA LLAVOR. PER ACABAR L’HEM REGAT. ESPEREM… QUE SURTI AVIAT LA PLANTA !!!

BLAT DE MORO P-5

SORTIDA DE P4 (2013)

Els nens i nenes de P4 hem anat al Castell, a la Torre Desvern i a l’Església. Us deixem un petit recull de fotografies.

TORRE DESVERN – ESGLÉSIA P4