ENS HEM TRASLLADAT, NOS HEMOS TRASLADADO

proposta-trasllat

Per visitar la NOVA WEB CLIQUEU AQUÍ

Capses de sabates

Els nens de 1r vam aprendre moltes coses del Pintor Pollock i vam intentar realitzar una de les seves obres. Per això, vam utilizar una caixa de sabates i li vam posar un full en blanc. A continuació, vam mullar caniques amb pintura de diferents de colors i després, d’una en una, les vam fer rodar per la caixa, de tal manera que s’anava fent el nostre quadre abstracte. Cadascú de nosaltres va fer un dibuix diferents i ens van quedar molt bonics!!!

Els animals

Els nens de 1r han estudiat els Animals i per poder observar-los millor, alguns nens van portar animals la clase (peixos, ocells, tortugues i conills). Va ser molt divertit perquè vam poder fixar-nos en més coses d’aquests animals i aprendre més. Després vam escollir un dels animals i vam omplir una fitxa amb les dades de l’animal i fer-ne un dibuix al natural.

Ens traslladem!

Després de uns anys funcionant, ha arribat el moment de tancar aquest espai i iniciar-ne un de nou.
Ens traslladem a un altre espai web on seguireu trobant el dia a dia de l’escola i podreu compartir amb nosaltres els vostres comentaris.
A partir d’ara ens trobareu a:

escola La Pau

LA CLASSE DE PRIMER FEM RACONS

Els nens i nenes de 1r fem RACONS dos dies a la setmana. Hi ha 3 tipus d’activitats: de llengua, de matemàtiques i d’habilitats. Ens agraden molt perquè aprenem coses de manera divertida i manipulativa.

LA FESTA DE LA DESENA

Els nens i nenes de 1r hem fet la

FESTA DE LA DESENA!!!

Hem après que després del 9 ve el 10. I que cada 10 coses podem fer un paquet que es diu DESENA.
Hem posat a cada bossa 10 aliments dolços i salats i després hem escrit DESENA a fora de la bossa. Ens ha agradat molt treballar la desena!!!

Visita a la biblioteca del barri

Els nens i nenes de 1r vam anar a la biblioteca del barri. allí ens van explicar 2 contes molt bonics i ens van ensenyar el que podem trobar-hi: llibres, revistes, vídeos, còmics…, etc.
també ens van donar els carnets per poder anar-hi amb les nostres famílies i/o amics.

Barça kids a l’escola

L’escola la Fundació FCBarcelona (Barça Kids) va venir a l’escola. Ens van ensenyar els valors i actituds que hem de tenir a l’hora de jugar i de conviure: respecte, ambició, honestedat, humilitat i treball en equip. Vam fer moltes activitats a la sala d’actes, a la classe i al pati, i ens ho vam passar molt bé!!!

Matí esportiu

Els nens i nenes de 1r i de 2n hem anat a l’Associació Sant Martí Esport (ASME).
ALLÍ HEM APRÈS A JUGAR A HANDBOL I A FLOORBALL. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!

Taller d’experiments

En el taller d’experiments, aprenem coses del cos de manera divertida. Hem observat i tocat òrgans del cos i també hem après els 5 sentits del cos. És molt divertit!

Handball a l’escola.

Aquest curs, un grup de nens i nenes de l’escola estan participant de l’activitat extraescolar de handball. Guiats per la Mari, de menjador, aquests nanos s’entrenen dos cops a la setmana, aprenen les regles del joc i poden viure valors com el respecte, la col·laboració i el treball compartit (Valors que només poden ser apresos des de la pràctica). Esperem que ens continueu emocionant!

Llegim i escrivim fent racons

Els nens i nenes del cicle inicial estem aprenent a llegir i a escriure amb material…