5è: Els diccionaris

Els diccionaris donen informació sobre els diversos significats de les paraules. També donen informació gramatica de la paraula, per exemple, si són un nom, un verb, un adjectiu, etc. o com fan el plural.

Us deixo algun enllaç de diferents webs de diccionaris que podeu fer servir per buscar les vostres definicions:

5è: Visita al LUTHIER

Benvolgudes famílies;

avui els alumnes de la classe de cinquè hem anat a fer una visita al Sr. Rafa, constructor de guitarres. Ens ha rebut a la seva botiga que està a Rubí i ens ha ensenyat com es fabrica una guitarra de manera totalment artesanal pas a pas. Tota una experiència que hem viscut amb els companys de Crespinell i fent el trajecte en tren…

Us deixo l’enllaç a la seva web i a us penjo alguna foto que hem fet.

5è i 6è: Inici curs 18/19

Benvolgudes famílies;

fa uns dies que hem començat un nou curs a l’escola. Serà un any amb canvis sobretot pels nens i nenes de 5è, però podeu estar al cas d’allò que fem dia a dia a la classe utilitzant el bloc de l’escola i el bloc de Cicle Superior.

Per posar-vos en contacte amb els tutors de CS, podeu fer servir les següents adreces:

5è (Daniel Sánchez)

dsanch49@xtec.cat

6è (Victor Navarro)

vnavarr4@xtec.cat

Salutacions i bon inici de curs per a tothom!!

5è: Els gràfics

Els gràfics són un bon recurs per fer entendre de manera visual i pràctica la informació que es vol presentar. En aquesta web podreu practicar i fabricar de manera molt senzilla gràfics de les coses que us semblin més interessants. Només cal introduir les dades a la taula i poca cosa més. Que, us animeu?

Captura3

5è: colònies 2, 3 i 4 de maig

Benvolgudes famílies:

us facilito enllaç d’un petit vídeo creat amb el material que tenim de les colònies. Amb aquest exemple esperem fer els vídeos dels tallers de cuina que vam realitzar al final del segon trimestre a la classe i al restaurant “El Cultural” de Terrassa.

Espero que us agradi.

Salutacions.