Ens ha deixat un dels grans….

La setmana passada ens va deixar un dels grans dins del món de la música i la poesia, en Leonard Cohen. Un dels temes molt coneguts i, potser, un dels més bonics i emotius que va escriure va ser “Hallelluyah”, durant uns dies el podreu escoltar i us en deixo el video. Serà el nostre petit i modest homenatge a Cohen. DEP.

Imatge de previsualització de YouTube

Us deixo una altra versió del grup Pentatonix que val molt la pena!, és un grup vocal.

Imatge de previsualització de YouTube

En el palau del rei de la muntanya (segon)

Ahira, els esquirols, vam fer una audició que es diu “En el palau del rei de la muntanya” de l’obra “Peer Gynt” (Edward Grieg). Vam veure que comença molt piano i va creixent, creixent…..fins que acaba molt fort. Ens ha agrada molt escoltar-la!

Aqui us deixo un parell de videos, el primer és un montatge d’escenes de pel·lícules de Disney amb la música de l’audició.

Imatge de previsualització de YouTube

El segon és un curt de dibuixos pensat per la música.

Essències!

Aquest matí els nens i nenes de quart hem anat a veure una pre-estrena d’un espectacle. Hem tingut el privilegi de veure per primera vegada “Essències”, un muntatge d’en Pep, que ens ha transportat a molts ambients sonors diferents. Hem anat a la ciutat, al mar, a la selva….hem sentit com sona una cafetera, unes carabasses molt xules, una serra….tot sonava!!! Ens ha agradat molt. Quan s’ha acabat hem estat parlant amb el Pep i ens ha explicat moltes coses dels instruments i li hem fet moltes preguntes.

IMG_20161004_102959-3

Voleu veure més fotos?