CARNESTOLTES 2018

GRAN SETMANA DE LA GRESCA I LA DIVERSIÓ

de dilluns, 5 de febrer a dijous, 8 de febrer ens anirem preparant per fer la GRAN FESTA DE CARNESTOLTES

• dilluns, dimarts, dimecres i dijous seguirem les consignes de SA MAJESTAT EL MOLT ESTIMAT XIMPLANCRES
  • dimecres, 7 a les 11,30h rebrem amb gran alegria, xerinola i festa a  SA MAJESTAT EL MOLT ESTIMAT XIMPLANCRES que ens farà el pregó acompanyat de la gran actuació dels alumnes de 6è.
  • dijous, 8 celebrarem el DIJOUS GRAS amb moltes activitats: concursos de truites i entrepans  (CS i CM), elaboració de galetes CI  pel matí i a la tarda tots els cicles berenarem.
  • DIVENDRES, 9 de febrer:
    TOTS DISFRESSATS I DISFRESSADES NENS I NENES COMENÇAREM LA GRAN FESTA
    Els pares, mares, avis, àvies i altra família tots hi sou convidats a la gran festassa i a un bon esmorzar (podeu venir disfressats si voleu )
    9,25 s’obriran les portes per poder veure els balls de disfresses dels nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de Lanspa i Crespinell.
    10,15 GRAN ESMORZAR PER A TOTS I TOTES (alumnat i famílies)
    10,45 GRAN ESPECTACLE DE COMPARSES DE LANASPA I CRESPINELL (des de 3r a 6è)
    12,45 ENTREGA DE PREMIS DE LES COMPARSES
    13,00 FINAL DE FESTA
    Aquest any li donem un altre format al dia de CARNESTOLTES, 9 de febrer, farem jornada intensiva de 9 a 13h tal i com es va acordar al Consell Escolar.

Les consignes del que han de portar els nens i nenes les rebreu a partir de divendres, 2 de febrer,  dilluns ja caldrà portar alguna cosa, ja us ho farem saber

Us esperem a la festa

VISCA XIMPLANCRES!!!! VISCA EL CARNESTOLTES!!!!!

US DESITGEM UN BON CARNESTOLTES

Claustre de mestres