Concert de Nadal curs 17/18

Benvolgudes families;

com ja sabeu el proper dilluns dia 18 de desembre a les 15:15h tindrà lloc el concert de Nadal de l’escola. Ja sabeu que és al Centre Cultural de Terrassa i per tal que tot vagi bé, us adjuntem unes petites normes organitzatives.

-Tots els alumnes que no dinen a l’escola hauran de ser a l’escola a les 14:20 per tal de poder marxar tots junts cap al Centre Cultural. (Els alumnes d’educació infantil que van a dinar a casa sortiran a les 12 perque tinguin temps de dinar i arribar puntuals a l’escola).

-Les families assistents al concert han d’estar una estona abans de l’inici per tal de començar puntualment.

– Demanem a les famílies que no marxin ni recullin els seus fills/es abans de la finalització del concert.

– Un cop finalitzat el concert, tots els alumnes de primària sortiran amb els seus tutors/es al vestíbul del Centre Cultural. Les families haureu de sortir tots a fora i esperar-los en el lloc indicat (hi haurà cartells amb el nom de cada curs). Els alumnes d’educació infantil s’hauran de recollir a les butaques on estaran asseguts. Demanem que ningú s’emporti els nens/es sense dir-ho als tutors/es.

-En cap cas els germans/es grans es podran fer càrrec dels petits/es.

-Si hi ha families que, pel motiu que sigui, no assistiran al concert però el nen o nena sí, els hauran de passar a recollir pel Centre Cultural al finalitzar el concert i en el lloc indicat abans.

Finalment recordar-vos que els alumnes de primària han de venir vestits de color negre, no els abrigueu massa, els focus i els nervis fan calor! Els alumnes de P3 i P4 hauran de venir amb pantalons o faldilles foscos i samarreta vermella i els alumnes de P5 amb pantalons o faldilles foscos i samarreta blanca.

Al final del concert es farà una rifa d’una panera per ajudar amb el viatge de fi de curs de sisè, durant aquests dies s’estan venent numeros a la sortida de l’escola però també els podreu comprar al vestíbul del centre cultural, just abans de l’inici del concert.

Si tots seguim aquestes pautes el concert de Nadal serà un èxit.

Esperem que gaudiu de l’espectacle!

Claustre de mestres